گوگل: مشکل صدای Pixel سخت‌افزاری است

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک ماه پیش بود که شنیدیم «مارک بوکمن»، یکی از خریداران گوشی‌های پیکسل گوگل، مشکلی عجیب را در این گوشی‌ها کشف کرده بود. بوکمن پنج گوشی Pixel XL برای خودش خریده و یک Pixel را هم برای همسرش خریده بود و در تمام آن‌ها، گوشی‌ها زمانی که صدای اسپیکرشان زیاد می‌شد، مشکل پیدا می‌کردند. به عنوان مثال، بوکمن روی تمام گوشی‌های Pixel خودش اپ Perfect Piano را نصب کرده بود و این گوشی‌ها زمانی که درجه‌ی بلندی صدای‌شان زیاد می‌شد، صدایی عجیب و غریب از خودشان بیرون می‌دادند. بوکمن این موضوع را روی یک نکسوس ۶ تست می‌کند و می‌بیند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

گوگل به مایک بوکمن گفت که حاضر است قیمت هزینه‌ی تمام گوشی‌ها را به او بازگرداند و به او گفت که این مشکل، با بروزرسانی نرم‌افزاری حل نمی‌شود. گوگل در ایمیلی گفته که مشکل پیش‌آمده برای صدای پیکسل، سخت‌افزاری است و در حال حاضر هم راه حلی برای آن ندارند.

PixelAudioProblems

بوکمن در نهایت پیکسل خودش را با یک ROM دستکاری شده فلش کرد و توانست مشکل را حل کند.

با توجه به اینکه مشکل پیش‌آمده سخت افزاری است، اگر پیکسل دارید صدای گوشی‌تان مشکل دارد، راهی ندارید جز اینکه با این مشکل بسازید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن حسینی

    خود دیجی گالا هم چند ماهه زده به زودی ولی هنوز این گوشی و نیاورده
    اولش با قدرت ظاهر شد ولی الان ایراداتش هایلایت شده
    ایشالا ک گوشی دومش این ایرادات و رفع کنه تا وارد میدون بشه بلکه یه رقابت درست حسابی بین چند برند مطرح صورت بگیره و مصرف کننده ها یه حرکت جدیدی ازین همه شرکت که چند ساله تکراری دارن گوشی تولید میکنند ببینه

  2. Avatar احمدرضا

    بوکمن در نهایت پیکسل خودش را با یک ROM دستکاری شده فلش کرد و توانست مشکل را حل کند!!!!
    آخرش سخت افزاری یا نرم افزاریه؟؟؟
    گوشی های این دوسال اخیر خیلی مشکلای عجیب و غریب داشتن نمیدونم شرکتا محصولاتشونو تست نمیکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه