یوبی‌سافت استودیوی سازنده‌ی گیتارهیرو را خرید

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق خبری که یوبی‌سافت به تازگی منتشر کرده، این شرکت، استودیوی بازی‌سازی FreeStyleGames را اکتیویژن خریده است. استودیوی بازی‌سازی FreeStyleGames را بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های «دی‌جی هیرو» و هم‌چنین آخرین ساخته‌شان یعنی «گیتار هیرو لایو» می‌شناسیم.

اسم استودیوی بازی‌سازی FreeStyleGames قرار است به Ubisoft Leamington تغییر پیدا کند.

استودیوی FreeStyleGames که را تعدادی از کارمندان سابق استودیوهای Rare و Codemasters در سال ۲۰۰۲ تاسیس کرده‌اند. این استودیوی بازی‌سازی در ابتدا برای سونی کار می‌کرد و مجموعه بازی‌های Buzz را برای آن‌ها می‌ساخت. اکتیویژن در سال ۲۰۰۸ این استودیو را خرید و از آن‌ها خواست تا دو شماره DJ Hero برای آن‌ها بسازد.

دو بازی DJ Hero از بهترین بازی‌های سبک موسیقی هستند و استودیوی FreeStyleGames با این بازی‌ها نشان داد که می‌داند چگونه بازی ریتمیک بسازد. این استودیو پس از ساخت DJ Hero روی مجموعه‌های «ندای وظیفه» و «اسکای‌لندرز» هم کار کرد. با این حال، بزرگ‌ترین ساخته‌ی این استودیو در چند سال اخیر، Guitar Hero Live است که در سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شده.

GuitarHeroLive-1

مدیر استودیوی FreeStyleGames دیگر به کارش ادامه نخواهد داد.

اسم استودیوی بازی‌سازی FreeStyleGames قرار است به Ubisoft Leamington تغییر پیدا کند. یوبی‌سافت مدیر جدیدی را هم برای این استودیو در نظر گرفته.

شرکت اکتیویوژن گفته است که به پشتیبانی از بازی Guitar Hero Live ادامه خواهد داد. این بازی یک بخش آنلاین بزرگ دارد که بازی‌کننده‌های زیادی هنوز هم مشغول بازی کردن آن هستند.

منبع: Eurogamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه