Insta360 Nano؛ دوربین ۳۶۰ درجه برای آیفون

۳ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازار دوربین‌های ۳۶۰ درجه داغ است و شرکت‌های مختلف محصولات خودشان را در این حوزه راهی بازار می‌کنند. اکثر این محصولات با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کنند و آیفون از این جریان کمی عقب مانده است. حتی اپل هم سعی نکرده که چنین دوربینی را برای گوشی‌های خودش عرضه کند. به همین دلیل دوربینی برای آیفون ساخته شده که Insta360 Nano نام دارد و باعث می‌شود که بتوان با آیفون هم عکس‌ها و فیلم‌های ۳۶۰ درجه گرفت.

دوربین Insta360 Nano با قیمت ۱۹۹ پوند از تاریخ ۱۰ مرداد ماه راهی بازار می‌شود.

این دوربین با قیمت ۱۹۹ پوند راهی بازار می‌شود و می‌توان از آن روی آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس،آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس استفاده کرد. این دوربین به پشت گوشی وصل می‌شود و به کاربران اجازه می‌ًدهد که مضامین ۳۶۰ درجه ضبط کنند. دوربین Insta360 Nano از دو لنز با زاویه دید ۲۱۰ درجه بهره می‌برد و نرم‌افزاری برای آن طراحی شده که می‌توان به وسیله‌ی آن عکس و فیلم گرفت.

این دوربین به باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند و کاربران در زمان استفاده نگران به پایان رسیدن باتری با پرشدن حافظه‌ی گوشی نمی‌شوند. Insta360 Nano با کیفیت ۳۰۴۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری می‌کند. این دوربین از تاریخ ۱۰ مرداد ماه راهی بازار می‌شود.

منبع: Stuff

‌‌‌

‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. اتوبار همسایه

    خوش به حال آیفن !!!
    :)))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه