اپل واچ ۳ باریک‌تر از مدل‌های فعلی خواهد بود

۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل واچ در مقایسه با سایر ساعت‌های موجود در بازار محصولی باریک نیست؛ اما شرکت اپل نشان داده که می‌تواند محصولات باریک بسیار خوب و زیبایی راهی بازار کند. پس اصلا جای تعجب نیست که این شرکت می‌خواهد نسل بعدی اپل واچ را باریک‌تر از مدل‌های فعلی تولید کند.

19479-19996-161222-band-4-l

پتنت جدید اپل به این موضوع اشاره می‌کند که این شرکت قصد دارد «موتور بازخورد لمسی» (Haptic Motor) را به بندل اپل واچ جدید منتقل کند. زمانی که این قطعه از روی ساعت حذف شود، می‌توان امیدوار بود که ضخامت کمتری پیدا کند. البته شاید با این کار وزن ساعت کم نشود.

19479-19995-161222-band-3-l

در پتنت ثبت شده گفته شده که موتور بازخورد لمسی اپل واچ می‌تواند روی هر قسمتی از بند این محصول قرار بگیرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این قسمت به وسیله‌ی یک سیم به ساعت اصلی متصل می‌شود و به احتمال زیاد شایعه‌ی وجود یک پورت روی اپل واچ برای اتصال به دست‌بند‌های هوشمند حقیقت خواهد داشت.

البته از آنجایی که این اطلاعات تنها از یک پتنت به دست آمده، احتمال دارد که اپل واچ ۳ با چنین تغییراتی راهی بازار نشود؛ اما دوست داریم که یک محصول باریک‌تر از اپل ببینیم.

منبع: Apple Insider

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    اپل واچ بدون هیچ رقیبی بهترین ساعت هوشمنده . فقط هیف که فقط با ios کار می‌کنند. این طرح ژیروسکوپی قرار گرفتن اپ ها خیلی خلاقانه بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه