بهترین بازی‌های رایگان سبک رانندگی

۲۱ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تعداد زیادی از بازی‌های سبک رانندگی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده‌اند و به دلیل تقاضای گسترده‌ای که همچنان برای این بازی‌ها وجود دارد هر سال هم عنوان‌های جدیدتری به این بازی‌ها اضافه می‌‌شوند. اگر دنبال ۶ بازی مجانی که در این ژانر میان بهترین‌ها قرار دارند می‌گردید بد نیست به این لیست نگاهی بیندازید.

     ‌

1

۱. Asphalt Nitro

این بازی در حال حاضر صرفا برای اندروید عرضه شده اما احتمال دارد به زودی برای سیستم عامل iOS هم عرضه شود. این بازی از شما حجم کمی می‌گیرد (حدود ۲۸ مگابایت) اما این حجم کم به معنی کیفیت پایین بازی نیست. این بازی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

‌‌‌

2

۲. Drag Racing Classic

از فورد موستانگ کلاسیک گرفته تا یک بی ام و آخرین مدل؛ می‌توانید با طیف وسیعی از ماشین‌ها رانندگی کنید. با قابلیت بازی آنلاین این اپلیکیشن هم می‌شود با دوستان‌تان یا افراد ناشناس در سراسر جهان رقابت کنید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS از اینجا دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌

3

۳. Jet Car Stunts 2

این بازی که در ادامه قسمت ۱ عرضه شده کمی با بازی‌های معمولی سبک رانندگی متفاوت است و تسلط بر آن هم برای‌تان بیشتر طول می‌کشد. با ماشین‌های بسیار پرسرعت در یک مسیر تخیلی پر از پرش و فرود آمدن سر و کار خواهید داشت. این بازی هم برای اندروید قابل دانلود است و هم برای iOS عرضه شده.

‌‌‌‌‌       ‌

4

۴. Racing in Car

همانطور که از اسم بازی معلوم است زاویه دید شما در این بازی از درون ماشینی است که سوارش شده‌اید. شبیه زندگی واقعی در محیطی که به واقعیت نزدیک است رانندگی کنید و لذت ببرید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS هم از اینجا دانلود کنید.

‌‌‌‌‌‌‌

5

۵. Splash Cars

این بازی یک وجه جدید به بازی‌های سبک رانندگی افزوده و آن هم رنگ است. تا وقتی بنزین دارید باید خیابان‌ها را رنگ کنید و مراقب هم باشید گیر پلیس نیفتید. بازی برای اندروید عرضه شده و برای iOS هم از اینجا قابل دانلود است.

‌‌‌      ‌

6

۶. Traffic Rider

پشت یک موتورسیکلت بنشینید و در ترافیک بی انتهای اتوبان‌ها رانندگی کنید. از ماشین‌های دیگر سبقت بگیرید و با بدست آوردن پول موتورتان را بروز کنید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS از اینجا دانلود کنید.

‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌‌‌‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام ، چرا فقط اندروید و IOS . آیا ویندوز فون جزو سیستم عامل های گوشی حساب نمی شود ؟

  2. Avatar Ahmad

    بازی آسفالتو نوشته برای کشور شما مجاز نیست چکار کنیم؟

    1. Avatar پدرام

      از سایت های ایرانی دانلود کنید

    2. Avatar مرتضی

      با فیلترشکن وارد گوگل پلی بشید
      (گوگل پلی از هر سورس دیگه ای مطمئن تر هستش)

  3. Avatar Reza ch

    جالب بود 🙂
    من بازی Traffic Rider تا اخر رفتم و خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم بازی کنید 🙂

  4. Avatar Ali

    آسفالت ۸ فک کنم بهترینش هست که نگفتین !

    1. Avatar Alireza Habibzadeh

      تیتر مطلب رو یک بار دیگه بخون! 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه