سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۴ دی ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد یک مدل بزرگ‌تر از گلکسی S8 راهی بازار کند. مدلی که به احتمال زیاد گلکسی S8 پلاس نام خواهد داشت. محصولی با صفحه نمایش ۶ اینچی که از نظر ابعاد هم اندازه‌ی گلکسی نوت ۷ خواهد بود. دلیل آن هم این است که صفحه نمایش فضای بیشتری از سطح گوشی را به خودش اختصاص داده است. شایعات می‌گویند که صفحه نمایش ۹۰ درصد فضای روی گوشی را در بر گرفته است.

در خبر بعدی به این موضوع اشاره شده که آیپدهای جدید اپل با کمی تاخیر راهی بازار می‌شوند. دلیل آن هم مشکلات پیش آمده در ساخت تراشه‌ی این محصولات اعلام شده است. شرکت TSMC که تراشه‌های آپید‌های جدید اپل را تولید می‌کند، قصد دارد این قطعات را با فناوری ۱۰ نانومتری بسازد و همین موضوع باعث شده که روند ساخت آن‌ها کمی طولانی‌تر شود.

به نظر می‌رسد که گوگل با همکاری چند شرکت مختلف قصد دارد دو ساعت هوشمند با سیستم عامل Android Wear 2.0 راهی بازار کند. این ساعت‌های هوشمند با نام گوگل یا پیکسل راهی بازار نخواهند شد و نام آن‌ها را شرکت‌های سازنده انتخاب می‌کنند. البته گفته شده که این دو ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شوند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتری از این موضوع باشیم.

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه