این سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۱۵ آذر ۹۵)

۱۵ فروردین ۱۳۹۶

همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید، از دیروز تصمیم گرفته‌ایم که مهم‌ترین خبرهای روز را به صورت ویدیویی در اختیارتان قرار دهیم. امروز هم ویدیوی بالا را مشاهده کنید تا در جریان مهم‌ترین خبرهایی که امروز منتشر شده، قرار بگیرید.

امروز هواوی لیستی از گوشی‌هایی که می‌خواهد به اندروید ۷.۰ به‌روزرسانی کند، منتشر کرد که از بین آن‌ها می‌توانیم به مدل‌های مختلف گوشی P9 اشاره کنیم.

در ادامه باید به این موضوع اشاره کنیم که شایعات به استفاده‌ از صفحه نمایش خمیده روی گوشی‌های سامسونگ اشاره می‌کردند. سامسونگ قبلا این مدل صفحه‌های نمایش را روی گوشی‌های رده بالای خودش مانند S6 Edge و S7 Edge قرار می‌داد؛ اما حالا به نظر می‌رسد که این مدل صفحه نمایش به گوشی‌های سری گلکسی A این شرکت هم اضافه می‌شوند. پس می‌توانیم امیدوار باشیم که در سال ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده و حتی رده پایین سامسونگ هم به صفحه نمایش خمیده مجهز می‌شوند.

خبر بعدی هم در نوع خودش بسیار جالب است. سامسونگ به استفاده از هدست واقعیت مجازی Gear VR کلاس‌های درمانی برگزار می‌کند. در این کلاس‌ها افرادی که از سخنرانی در مکان‌های عمومی می‌ترسند، درمان می‌شوند. سامسونگ این روش را در چند کشور امتحان کرده و نتیجه‌های مثبتی هم به دست آورده است.

دانلود ویدیو

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. میلاد

    خیلی تند تند حرف میزد

  2. محمد

    خوبه که با ویدیو خبر هارو میگین ولی یه عده ادمم هستن که حجم نتشون کمه یا نتشون ضعیفه نمیتونن دانلود کنن متن خبر هم بزارین عالی میشه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه