گفت‌وگو با سارا لویی؛ دور اروپا در ۳۷ روز

۱۹ آذر ۱۳۹۹
نویسنده نادیا مرادپور-سارا لویی
گوینده نادیا مرادپور-سارا لویی
زمان 26:36
حجم فایل 24 مگابایت

احتمالا تابه‌حال به آدم‌هایی برخورده‌اید که وقتی اسم سفر می‌آید، دست‌و‌دلشان می‌لرزد و فکر می‌کنند برای شروع یک سفر حتما باید یک حساب پر از پول داشته باشند یا در تقویم‌شان دنبال یک تعطیلی به‌هم‌پیوسته‌ی چندروزه می‌گردند. اما آدم‌های دیگری هم هستند که ثابت کرده‌اند همیشه هم این‌طور نیست و می‌شود با بودجه‌ی اندک و بدون نگرانی برای کمبود وقت و مرخصی، دنیا را گشت و زندگی را زیباتر کرد.

در اولین پادکست از مجموعه‌ی ماجراجویی و سفر دیجی‌کالا FM با سارا لویی گپ‌وگفتی داشتیم تا از تجربیاتش درباره‌ی سفر بشنویم. او که سفر را برای همه و در هر شرایطی توصیه می‌کند، در این پادکست از تجربه‌ی سفر ارزانش به کشورهای مختلف اروپا می‌گوید.

اگر یک شغل تمام‌وقت دارید و علاقه‌مند به سفر کردن هستید اما فکر می‌کنید وقت و هزینه‌ی کافی برای این‌طور ماجراجویی‌ها را ندارید، حتما به این پادکست گوش دهید تا نظرتان عوض شود!

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. سعید صلاحی

    عالی و تاثیر گذار بود????
    لطفا خانم لویی رو باز هم دعوت کنین تا از جزئیات سفر برای ما بگه

    ممنون از دیجی کالا

  2. عیدی امسال دیجی کالا به من

    سلام واقعا از این تیم مصاحبه دی جی کالا نمیدونم واقعا چجور تقدیر کنم به معنی واقعی! دمتون گرم 🙂 پادکست مصاحبه با بروبکس سیلیکون ولی فراموش نشه

  3. قاسمی

    ممنونم از گزارش خوبتون و اتفاقا یک نفر دیگه شبیه سارا رو که سفرهای خارجی زیادی به همین سبک میره دنبال می کردم که بدونم چطوری میشه ارزون سفر کرد یعنی نه تنها ارزون بلکه به عمق زندگی مکانی که بهش سفر میکنیم نزدیک بشیم. اما کاش از سارا در مورد جزئیات هزینه هم می پرسیدید خیلی به درد می خورد.

  4. محسن

    واقعا عالی بود
    من خیلی وقته به فکر سفر به اروپا هستم ولی فکر نمی کردم هزینه سفر انقدر پایین در بیاد البته هزینه در حین اقامت به خود ادم بستگی داره منتظر جزییات دیگری از سفر هستم همچنین می خوام بدونم هزینه پرواز رفت و برگشت چقدر بود و وسایلی که با خودتون برده بودید چیا بودن

  5. محمد

    سلام
    ممنون از راهنمایی هاتون
    با شنیدن حرفاتون هزار نفر مشتاق سفر میشن ولی ده نفرشون میرن
    اما اگه لطف کنید و نحوه ی رفتنتون رو شرح بدین مطمئنا از هزار نفر دویست نفر این سفر رو خواهند رفت

    منطورم سخت ترین بخش سفر ینی گرفتن ویزا بدون پول و …
    چطور ویزا بگیریم ؟؟

  6. هانیه

    چه قدر عالی بود ، یکسالی هست دارم راجب این جور سفر رویا پردازی می کنم ، احساس می کنم یکی داشت از تو رویا های من با من حرف می زد.
    سارا جان برات شادی روز افزون آرزو می کنم

  7. سينا

    مرسی از سارا و نادیا براى این بحث جذاب و متفاوت، دوست داشتم درباره هزینه هاى سفر هاى سارا و اقامت و خورد و خورد و خوراک در طى سفرش هم صحبت میکردید

  8. منا ناظریان

    عااالی بود. مرسی سارای مارکوپولو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه