آخرین بسته‌ی الحاقی Dark Souls 3 رسما رونمایی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

استودیو بازی‌سازی «فرام سافت‌ور» (FromSoftware) از دومین و آخرین بسته‌ی الحاقی عنوان محبوب «دارک سولز ۳» (Dark Souls 3) با نام «رینگد سیتی» (The Ringed City) رسما رونمایی کرد. این بروز رسان قرار است در تاریخ هشتم فروردین‌ماه سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

بسته‌ی الحاقی رینگد سیتی، در تاریخ هشتم فروردین‌ ماه سال ۹۶ عرضه خواهد شد.

اولین بسته‌ی الحاقی دارک سولز ۳ که Ashes of Ariandel نام داشت؛ یک سرزمین جدید، موجودات و هیولا‌های غول‌پیکر همراه با یک غول میانی و یک غول‌آخر به بازی اضافه کرد. اما دربسته‌ی الحاقی دوم و در اصل آخر این بازی، قصه کمی متفاوت است. بر اساس گفته‌های ناشر بازی یعنی «باندای نامکو» (Bandai Namco)، بسته‌ی الحاقی رینگد سیتی، در کنار اضافه کردن سرزمین، هیولاها و صلاح‌های جدید، روند داستانی طولانی‌تر هم در مقایسه با بسته‌ی الحاقی اول این بازی دارد.

آن‌طور که از تریلر منتشرشده پیداست، دنیا به عصر آتش بسیار نزدیک شده و رو به نابودی است. از سوی دیگر تمام سرزمین در حال پیدا کردن راهی برای نجات خود از این عصر سوزان هستند. در این قسمت، بازی کنان با جستجو در محیط‌های بسیار پیچیده‌ی بازی و مبارزه با موجودات غول‌پیکر، اسرار گذشته‌ی زمین را کشف کرده و راه خود را به افسانه‌ی رینگد سیتی پیدا خواهند کرد.

بر اساس گفته‌های باندای نامکو، بسته‌ی الحاقی رینگد سیتی، در تاریخ هشتم فروردین‌ ماه سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۱۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که باندای نامکو یک نسخه‌ی فیزیکی کامل از بازی Dark Souls 3 را با نام Dark Souls 3: Fire Fades Edition معرفی کرده که هر دو بسته‌ی الحاقی این بازی را در خود جای خواهد دارد. این نسخه در اصل همان مدل بازی سال (Game of the Year Edition) این عنوان بزرگ و محبوب به‌حساب می‌آید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه