شایعه‌ی آیفون ۷ بدون جک هدست ۳٫۵ میلیمتری رد شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها منتظر رونمایی از آیفون ۷، پرچم‌دار بعدی شرکت اپل هستند؛ بنابراین شایعات و گزارش‌های زیادی راجع به این محصول شنیده‌اید.تا به حال هر شایعه‌ای درباره‌ی iPhone 7، می‌گفت اپل قرار است از شر خروجی صدای ۳٫۵ میلیمتری خلاص شود و به جای آن یک درگاه نوری برای ارسال صدا بگذارد. این شایعه آن‌قدر تکرار شد که دیگر همه آن را به عنوان یک حقیقت پذیرفته بودند.

ظاهرا عکسی که روز گذشته از قسمت‌های داخلی این گوشی به بیرون درز کرد، با همه‌ی گزارش‌هایی که تا به حال شنیده بودیم را نقض کرده. چون آن قسمت‌هایی که در عکس مشخص است در حقیقت همان جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون را نشان می‌داد، حتی اگر روی هم رفته با آن چیزی که در iPhone 6s استفاده شده فرق کند.

iphone-آیفون

در صحت این خبر لو رفته تردید بسیار است. با این‌وجود اگر این عکس مربوط به iPhone 7 باشد، شایعاتی که تا کنون خبر از استفاده از درگاه نوری برای ارسال صدا به جای جک هدفون می‌داد، همه نادرست بوده است.

تاکنون شایعاتی با اتکا به عکس‌های لو رفته از مراحل ساخت iPhone 7 به گوش رسیده؛ شاید iPhone 7 ضدآب باشد، شاید یک دکمه‌ی لمسی هوم (Touch Home Button) داشته باشد یا خطوط آنتن‌اش برای این که ظاهری ساده‌تر داشته باشند، دوباره طراحی شده‌اند. اما این شایعات را هنوز نباید قطعی فرض کرد. باید تا رویداد سالانه‌ی پاییز اپل که iPhone 7 و iPhone 7 Plus در این رویداد رونمایی می‌شوند، صبر کرد.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه