راهنمای یک مانیکور کامل در خانه (راز دستان زیبا)

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

راز دستان زیبا

راهنمای یک مانیکور کامل در خانه

تابستان، فصل لبریز‌شدن از رنگ‌‌هاست؛ فصل آفتاب و دریا و صندل‌های رنگارنگ و ایام پیراهن‌های گشاد و خنک و گل‌دار. برای کامل‌کردن ترکیب تابستانی‌تان، دست تان را هم تابستانی کنید.
در این راهنمای کوتاه، با مراحل مانیکور (مراقبت از دست‌ها و ناخن‌های دست) و پدیکور (مراقب از پاها و ناخن‌های پا) که به‌راحتی در خانه قابل‌انجام‌ هستند آشنا می‌شوید. تمام ابزارهایی که برای مراقبت از ناخن‌های‌تان به آن احتیاج دارید در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا موجودند. راهنما را بخوانید، به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و با انتخاب و خرید ابزارهای مانیکور و پدیکور، همه‌چیز را مقابل در منزل‌تان تحویل بگیرید.

Nail_Color_No08_1

aاگر لاک شما تیره و پوست شما بسیار روشن است، قبل از پاک‌کردن لاک، یک لایه‌ی ضخیم کرم روی دستان‌تان بمالید. به این ترتیب از رنگ‌گرفتن پوست‌تان جلوگیری می‌کنید.

‌ ‌

bاگر بلافاصله بعد از پاک‌کردن لاک، می‌خواهید یک رنگ دیگر لاک را روی ناخن‌های‌تان بزنید اما اثر لاک قبلی هنوز روی ناخن‌تان باقی‌مانده‌است، می‌توانید دستان‌تان را برای چند دقیقه در محلولی از آب و سودای خوراکی یا آب و خمیردندان سفید‌کننده قرار دهید.

‌ ‌ ‌

cاگر از لاک ژلی استفاده کرده‌اید و می‌خواهید آن را در خانه پاک کنید، یک راه‌حل ساده برای شما وجود دارد، تعدادی گازاستریل را در استون شناور کنید. گاز را دور انگشت‌تان بپیچید. حالا یک فویل دور گازاستریل مرطوب از استون بگیرید؛ انگار که انگشت‌تان را با لایه‌های گاز و فویل پانسمان کرده‌اید. پنج تا هفت‌دقیقه منتظر بمانید. حالا لایه‌ی ژل به‌آسانی از روی ناخن شما کنده می‌شود.به مدت چند دقیقه دستان خود را در محلول آب و سرکه‌ی سفید قرار دهید تا چربی‌ها از روی پوست و ناخن شما زدوده شوند.

Nail_Color_No08_2

سلول‌های مرده‌ی پوست دستان خود را  با  اسکراب لایه‌برداری کنید.

Nail_Color_No08_3

ناخن‌های خود را سوهان بکشید و به حالت دلخواه دربیاورید.

Nail_Color_No08_4

‌ ‌پوست ضخیم‌شده‌ی اطراف ناخن‌تان را بگیرید و سپس مواد ازبین‌برنده‌ی کوتیکول را دور ناخن‌های‌تان بمالید.

Nail_Color_No08_5

استفاده‌ی دائم از مواد شوینده‌ی شیمیایی و لاک، دستان شما را خشک و ناخن‌های‌تان را شکننده و آسیب‌پذیر می‌کند. با ترمیم‌کننده‌های پوست و تقویت‌کننده‌های متنوع ناخن در وب‌سایت دیجی‌کالا، ازپوست دست و ناخن‌های‌تان مراقبت کنید.

Nail_Color_No08_6

یک لایه بیس‌کت (Base Coat) روی ناخن‌تان بزنید تا ماندگاری لاک شما بیش‌تر شود. با پد پنبه‌ای، چربی اضافه روی ناخن‌تان را پاک کنید.

Nail_Color_No08_7

با فراسیدن تابستان، به سراغ لاک‌هایی با رنگ‌های گرم و شاد بروید و نشاط رنگ‌ها را در روزهای داغ و شب‌های کش‌دار آن جاری کنید.

Nail_Color_No08_8

لاک‌های غلیظ نئونی، در کنار رنگ طبیعی ناخن، به تصویر مایعی رنگین پشت شیشه‌ شبیه می‌شوند. پس بهتر است برای این‌که رنگ‌های نئونی روی ناخن‌های‌تان جلوه‌‌ی زیباتری داشته‌باشند، ابتدا یک لایه لاک سفید روشن را به‌عنوان پایه روی ناخن‌تان بزنید و بعد از این‌که به خوبی خشک شد، رنگ‌های خیره‌کننده‌ی نئونی را به‌عنوان لایه‌ی دوم استفاده کنید. لاک‌هایی با سایه‌های مختلف بژ نسکافه‌ای تا بژ صورتی، رنگ‌های گچی روشن و تونالیته‌های مرجانی برای اغلب پوست‌های برنزه و آفتاب‌سوخته، مناسب و شیک هستند.

اگر دل‌تان رنگ‌های تیره و زمستانی می‌خواهد، می‌توانید با یک براق‌کننده‌ی صدفی آن را مناسب فصل گرما کنید. به یاد داشته‌‌باشید که رنگ‌های بسیار تیره، مانند آبی سیر، روی ناخن‌های کوتاه زیباترند.
در هوای مرطوب و شرجی، لاک به مدت‌زمان بیش‌تری برای خشک‌شدن احتیاج دارد. شاید تصور کنید که حرکت باد می‌تواند به خشک‌شدن لاک شما کمک کند. این یک تصور نادرست است؛ پس در معرض باد فن و هواکش ننشینید!بعد از این‌که لاک شما کمی خشک‌ شد، دستان‌تان را در آب یخ قرار دهید. لاک شما به سرعت خشک می‌شود. بعد از این‌که لاک شما خشک شد، تصویر تابستانیِ ناخن‌های خود را با یک تاپ‌کت (Top coat) مناسب کامل کنید. روی لاک گچی غلیظ‌تان یک براق‌کننده بزنید یا اگر به جلوه‌ی درخشنده‌تری علاقه‌داری د، یک براق‌کننده‌ی مرواریدی و متالیک، انتخاب  درستی برای شماست.

‌ ‌ ‌

Download_PDF‌ اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه