اطلاعات جدید درمورد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید سامسونگ برای ساعت هوشمند Gear S2 نام رمز Orbis را انتخاب کرده بود که در زبان لاتین به‌معنای دایره است. این ساعت هوشمند همچنان که از نامش پیداست صفحه‌ی گردی داشت. اما خبر جدید این است که نام رمز ساعت هوشمند بعدی این شرکت، Solis به معنای خورشید است. به‌این‌ترتیب اولین نتیجه‌گیری این است که احتمالا ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هم شکل دایره‌ای خواهد داشت.

به‌خاطر نام رمز ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که Solis به معنای خورشید است، حدس می‌زنیم این محصول هم شکل دایره‌ای داشته باشد.

چیز دیگری که در مورد ساعت هوشمند آینده‌ی سامسونگ تغییر نمی‌کند، سیستم‌عامل آن است که Tizen یعنی سیستم‌عامل اختصاصی سامسونگ خواهد بود. اطلاعات موجود درمورد محصول آینده تنها به Tizen اشاره داشته و حرفی از احتمال کار با اندروید به میان نیامده.

در حالی که سامسونگ قبلا با ارایه‌ی Gear S (که با Tizen کار می‌کرد) محصولی مثل Gear Live را هم به‌عنوان دستگاهی اندرویدی معرفی کرده بود، در نسل دوم ساعت‌های هوشمندش تنها به سیستم‌عامل اختصاصی خود اکتفا کرد و گویا برای مدل جدید هم همین رویه را پیش گرفته است.

به‌غیر از نام و سیستم‌عامل، شماره مدل ساعت هوشمند آینده‌ی سامسونگ هم مشخص شده است. Gear S3 با چهار شماره شناخته می‌شود: SM-R760، SM-R765‌، SM-R770، SM-R765V و SM-R765S.

این تمام اطلاعاتی است که فعلا درمورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ داریم. به‌زودی این اطلاعات تکمیل می‌شوند.

منبع: GSM Arena

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه