اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری LG G Flex 3 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظار داشتیم گوشی G Flex 3 سال پیش در نمایشگاه  CES 2016 معرفی شود، این اتفاق رخ نداد؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که ال جی قصد دارد این محصول را در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش دربیاورد.

گوشی G Flex 3 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

شایعات گفته‌اند که تلفن همراه جدید ال جی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی با اسنپ دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم عرضه می‌شود و دو مدل خواهد داشت که ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی روی آن قرار خواهد داشت. هنوز چیزی از صفحه نمایش این گوشی مشخص نشده که آیا می‌تواند خودش را ترمیم کند یا خیر.

با توجه به شایعات، گوشی G Flex 3 همانند گوشی G5 از طراحی ماژولار برخوردار خواهد بود و به احتمال زیاد لوازم جانبی مختلفی هم برای آن عرضه خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2016 در تاریخ ۱۲ شهریور ماه در شهر برلین کشور آلمان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که ال جی و سایر شرکت‌های قصد دارند محصولات جدیدی در این نمایشگاه معرفی کنند.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Phones Spot

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    این مطلب مربوط به سال ۹۵ است و از آن زمان تا الان خبری دیگه از این گوشی نشده، لطفا اخبار جدید در مورد این گوشی و تاریخ احتمالی عرضه و رونمایی آن را در دسترس قرار بدید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه