اپل سه آیپد پرو جدید در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از سازمان KGI که یکی از تحلیل‌گرهای مطرح بازار به حساب می‌آید، به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ سه مدل آیپد پرو جدید راهی بازار می‌کند که یکی از آن‌ها iPad Pro در اندازه‌ی ۱۰.۵ اینچ است که دیروز خبر آن منتشر شده بود. همچنین مشخص شده که شرکت اپل از سال ۲۰۱۸ از صفحه‌های نمایش AMOLED روی محصولات خودش استفاده می‌کند.

اپل در سال ۲۰۱۷ سه مدل آپید پرو جدید معرفی می‌کند.

در این اطلاعات گفته شده که سه مدل آیپد پرو جدید شرکت اپل شباهت زیادی به مدل‌های فعلی دارند. یکی از آپید پروهای جدید با نام iPad Pro 2 راهی بازار می‌شود که در اندازه‌ی ۱۲.۹ اینچ ساخته می‌شود. مدل بعدی هم در اندازه‌ی ۱۰.۵ اینچ است و مدل آخر هم که قیمت کمتری دارد در اندازه‌ی ۹.۷ اینچ راهی بازار می‌شود.

همچنین مشخص شده که تراشه‌ی A10X که روی این تبلت‌ها استفاده می‌شود، توسط شرکت TSMC با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته خواهد شد. این تراشه‌ روی آیپد پروی ۱۲.۹ و ۱۰.۵ اینچی جدید قرار می‌گیرد.

مینگ-چی کو گفته شرکت اپل در حالی آیپد پرو جدید در اندازه‌ی ۱۰.۵ اینچ راهی بازار می‌کند که فروش آیپد به روند نزولی خودش ادامه می‌دهد. به همین دلیل شرکت اپل تصمیم گرفته در مدل سال ۲۰۱۸ تبلت‌ها تغییرات زیادی به وجود بیاورد. یکی از این تغییرات استفاده از صفحه‌های نمایش AMOLED است که کیفیت بالاتری نسبت به LCD دارند.

منبع: Apple Insider

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حسین

    به نظرم اپل برای اینکه دوباره بازار تبلت ها رو بدست بگیره یا باید سیستم عامل تبلت هاش رو بیشتر به سیستم عامل لب تاپ ها شبیه کنه یا از سیستم عامل مک روی بعضی از مدل های تبلتش استفاده کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه