نیمی از جمعیت دنیا تا سال ۲۰۲۰ از اینترنت موبایل استفاده خواهند کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس تحقیقاتی که سازمان PwC انجام داده، نیمی از جمعیت کره‌ی زمین تا سال ۲۰۲۰ از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

سازمان PwC پیش‌بینی کرده که تا سال ۲۰۲۰ بیش از نیمی از جمعیت کره‌ی زمین از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

این سازمان پیش بینی کرده که جمعیت زمین تا سال ۲۰۲۰ به ۷.۴ میلیارد نفر می‌رسد و از این میزان ۳.۸۴ میلیارد نفر از اینترنت تلفن‌های همراه استفاده خواهند کرد. این میزان تقریبا شامل ۵۲ درصد جمعیت مردم می‌شود. این افراد به وسیله‌ی موبایل و تبلت به اینترنت اپراتورهای موبایل متصل خواهند شد.

در بخش دیگری از این اطلاعات گفته شده که تا سال ۲۰۲۰ بیشتر مردم نزدیک به ۸۲ درصد میزان ترافیک اینترنت موبایل‌شان را صرف تماشای ویدیو خواهند کرد.

البته هنوز برای پیش‌بینی کردن این موارد خیلی زود است و حتی سازمان‌های مختلف هم پیش بینی‌های خودشان را داشته‌اند. به طور مثال شرکت Cisco گفته که تا سال ۲۰۲۰ تعداد افرادی که تلفن همراه دارند از تعداد افرادی که از انرژی الکتریسیته برخوردار هستند، بیشتر خواهد شد. چند سال پیش هم شرکت Ericsson گفته بود که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷۰ درصد مردم تلفن همراه هوشمند خواهند داشت. حتی سازمان GSMA هم پیش بینی کرده که تا دو سال دیگر بیش از نیمی از جمعیت کل دنیا از اینترنت موبایل استفاده خواهند کرد.

در دنیای امروزی که پیش‌بینی کردن چند ساعت آینده کار خیلی سختی است، پیش‌بینی چند سال آینده یک کار غیر ممکن به نظر می‌رسد. در سال ۲۰۱۲ گفته شده بود که سهم بازار ویندوزفون رو به افزایش است و این سیستم عامل تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۳۶ میلیون کاربر خواهد داشت؛ اما این پیش‌بینی اشتباه بود و میزان کاربران این سیستم عامل موبایل تا سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ به ۲.۴ میلیون نفر رسیده بود.

‌‌‌

منبع: CNET‌‌‌

‌‌‌

‌‌

E3_News

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهرداد

    من واقعاً نمی دونم اینایی که این پیش بینی ها رو می کنن نمی بینن وضعیت اقتصادی چه داغونه !
    همیشه تو پیش بینی ها یک فاکتور جا می مونه اونم همه جانبه نگری هست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه