بازی پوکمون گو از مرز ۱۰۰ میلیون بار دانلود گذشت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از عرضه بازی پوکمون‌ گو و همه‌گیر شدن آن خیلی‌ها شک داشتند آیا این بازی همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد یا مثل یک تب شدید اما کوتاه مدت پس از چندهفته فروکش کرده و محبوبیت قابل توجهش را از دست می‌دهد. با این حال آمار و ارقام نشان می‌دهد این بازی هنوز هم کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد. براساس یک گزارش جدید بازی پوکمون گو بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب شده است که ۲۵ میلیون آن در اواخر ماه جولای (اوایل مردادماه) اتفاق افتاده است. این بازی ظرف مدت ۱۹ روز بیش از ۵۰ میلیون بار روی گوشی‌های اندرویدی دانلود شده است.

در حال حاضر درآمد این اپ که سه هفته از عرضه آن می‌گذرد از مجموع کاربران iOS و اندرویدی‌اش در حدود ۱۰ میلیون دلار در روز است. گرچه پوکمون گو بسیار موفق عمل کرده اما به نظر نمی‌رسد تاثیر منفی‌ای بر روی اپ‌های دیگر گذاشته باشد. در واقع برخی از بازی‌ها در همان روزهای اول عرضه پوکمون گو تا حدی دچار مشکل و افت درآمد شدند اما این ماجرا فقط چند روز طول کشید و سپس آنها هم به روند عادی‌شان بازگشتند. بسیاری از کارشناسان عرضه این بازی که از تکنولوژی واقعیت افزوده بهره می‌برد را اتفاقی بزرگ و تاریخی در حوزه تکنولوژی واقعیت افزوده قلمداد کرده‌اند.

‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar یاسین

    پس چرا ایران فیلترش کرده؟

    1. Avatar ehsan

      تو رادیو میگفت درسته که محتوای این بازی اشکالی نداره ولی بدلیل انجام بازی در محیط بیرون و ایجاد اخلال در سطح شهر و … سازمان های دیگه مجوز ندادن.

    2. Avatar هشیار

      باسلام
      از مدیران محترم سایت خواهش می کنم این مطلب و این پاسخ را پاک نکنند ، بلکه دوستان جوان ما علاوه بر جذابیت های این بازی، با مطالعه به موقع این هشدار، از عواقب آن پرهیز کنند و بتوانیم از این مسیر حداقل اطلاع رسانی کنیم که دوستان هم وطن ما بدانند که این نوع بازی ها چه خطراتی برای یک کشور می تواند داشته باشد .
      پیشاپیش سپاسگزارم

  2. Avatar مجید

    “این بازی که از تکنولوژی واقعیت افزوده بهره می‌برد” ، این بازی فقط از اطلاعات مکانی بهره میبرد. واقعیت افزوده نیاز به سخت افزار خاص مثل هولولنز داره.

  3. Avatar محمد

    بازی پوگیمون فیلتری شده چرا؟؟ اگه کسی میدونه بگه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه