با اپ Artisto ویدیوهای‌تان را نقاشی کنید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی موتور ذهنی توسعه‌دهنده‌های اپلیکیشن‌ها به راه می‌افتد دیگر به این راحتی‌ها نمی‌توان متوقفش کرد. در واقع تمام گزینه‌هایی که تخیل آنها اجازه می‌دهد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

چندی پیش اپلیکیشن‌ Prisma توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. با این اپ می‌توانستید عکس‌های‌تان را به تصاویری که شبیه نقاشی بودند تبدیل کنید. پس از آن اپ Alter به میدان آمد که عملکردی دقیقا مشابه با Prisma داشت اما به کاربران اجازه می‌داد از روش‌های خودشان برای تبدیل عکس به نقاشی بهره بگیرند. حال یک اپ جدید با نام Artisto عرضه شده که همان کار Prisma را این‌بار با فایل‌های ویدیویی انجام می‌دهد.

این اپ هم برای کاربران اندروید و هم برای iOS در دسترس است. البته باید گفت که Artisto هنوز نقاط ضعفی دارد. کاربران از زمان بارگذاری طولانی و محدودیت فیلترها نارضایتی‌هایی دارند. اما خیلی‌ها معتقدند محصول نهایی این اپ محصول هیجان‌انگیز و زیبایی است.

سوای برخی باگ‌ها یک مساله اساسی دیگر درباره این اپ عدم امکان استفاده از ویدیوهایی است که پیشتر ضبط کرده‌اید. در واقع برای استفاده از اپلیکیشن Artisto باید با همین اپ ویدیو ضبط کنید و بعد آن را با استفاده از قابلیت‌های اپ ویرایش کنید. گفته شده که در نسخه‌های آینده قابلیت ویرایش ویدیوهای دیگری که قبلا ضبط کرده‌اید هم فراهم خواهد شد. در ادامه می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این اپ را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

‌‌‌‌

Label_Downlaod-1

Label_Downlaod2

منبع: PhoneArena

‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه