برترین گوشی‌های دو سیم‌کارت زیر ۵۰۰ هزار تومان (تابستان ۹۴)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
برترین گوشی‌های دو سیم ارزان

امروزه «انتخاب گوشی‌همراه» به یکی از دغدغه‌های مهم خریداران تبدیل شده است. انتخاب یک گوشی خوب با مشخصات سخت‌افزاری قابل‌قبول از بین انبوه برند‌های تجاری گوناگون مشکل به نظر می‌رسد. معمولا این انتخاب با توجه به سلیقه‌ها و نیاز‌های شخصی خریدار صورت می‌گیرد. در این مقاله سعی داریم تا بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی کنیم تا از بین گوشی‌های معرفی شده انتخاب کمی برای شما ساده‌تر باشد. تمامی گوشی‌های معرفی شده در این راهنمای خرید -دو سیم‌کارته هستند و از شبکه‌ی ۳G پشتیبانی می‌کنند. بازه‌ی قیمتی این گوشی‌ها تا تاریخ نگارش این مقاله زیر ۵۰۰ هزار تومان است.

‌‌‌     ‌‌‌‌‌
۱.  سونی اکسپریا E3 دوسیم‌کارته

 

Mobile-Sony-Xperia-E3-Dualae70b6

«اکسپریا E3 دوسیم‌کارته» (Sony Xperia E3 Dual SIM)

 

یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین خریدها در سری اکسپریای سونی می‌تواند گوشی «اکسپریا E3 دوسیم‌کارته» (Sony Xperia E3 Dual SIM) باشد. این گوشی کیفیت ساخت خوب و ظاهری جذاب دارد. برای این گوشی چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک گیگابایت رم روی تراشه‌ی میان‌رده انسپ‌دراگون ۴۰۰ در نظر گرفته شده است. در این بازه‌ی قیمتی، اکسپریا E3 تنها گوشی مجهز به GPS و NFC است. اکسپریا E3 نمایشگری ۴/۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل دارد. دوربین اصلی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است. اکسپریا E3 باتری ۲۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴/۴ سیستم‌عامل پیش‌فرض‌اش است. مطالعه‌ی نقد و بررسی «اکسپریا E3 دوسیم‌کارته»

1

‌‌‌

۲. ‌‌‌ ویسان هگزا

Mobile-Phone-Vsun-HEXAdaaf55

«وی‌سان هگزا» (Vsun HEXA)

گوشی خوش‌ساخت «وی‌سان هگزا» (Vsun HEXA) ضخامتی برابر با ۸.۳ میلی‌متر و وزنی برابر با ۱۴۱ گرم دارد. این گوشی به یک باتری ۲۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. نمایشگر این گوشی ۵ اینچی و با رزولوشن HD است. تراشه‌ی قدرتمند مدیاتک MT6591 از نوع ۳۲ بیتی با معماری کورتکس A7 در کنار یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴/۴ به عنوان سیستم‌عامل استفاده می‌کند. مطالعه‌ی مشخصات فنی «وی‌سان هگزا»

‌‌2‌‌‌‌

۳.  هواوی اسند G730 دوسیم‌کارته

«اسند G730 دوسیمکارته» (Huawei Ascend G730 Dual SIM)

«اسند G730 دوسیم‌کارته» (Huawei Ascend G730 Dual SIM)

 

گوشی «هواوی اسند G730 دوسیم‌کارته» (Huawei Ascend G730 Dual SIM) با یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌تواند یکی از انتخاب‌ها برای خریداران باشد. نمایشگری ۵/۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی رادیو و GPS هم دارد. دوربین اصلی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی هم بدنه‌ای پلاستیکی دارد. وزن و ضخامت این گوشی هم به ترتیب، ۱۸۰ گرم و ۹/۶ میلی‌متر است. هواوی برای این گوشی یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است. G730 از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی ۴/۲ به ‌همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی بهره می‌برد. مطالعه‌ی نقد و بررسی «هواوی اسند G730 دوسیم‌کارته»

5   ‌‌

۴. HTC دیزایر ۵۱۶ دوسیم‌‌کارته

Mobile-HTC-Desire-516-Dual-SIM0be8d5

«دیزایر ۵۱۶ دوسیمکارته» (HTC Desire 516 Dual SIM)

«دیزایر ۵۱۶ دوسیم‌کارته» (HTC Desire 516 Dual SIM) یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی سری دیزایر و ساخت شرکت HTC است. تراشه‌ی پایین‌رده‌ی اسنپ‌دراگون ۲۰۰ از نوع ۳۲ بیتی و معماری کورتکس A7 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دیزایر ۵۱۶، یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. این گوشی به نمایش‌گری ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل مجهز شده است. از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی آن می‌توان به NFC اشاره کرد. این گوشی با در نظر گرفتن جنس پلاستیکی‌اش و باتری ۱۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۱۶۰ گرم وزن دارد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی هم اندروید جیلی‌بین نسخه‌ی ۴/۲ است. مطالعه‌ی نقد و بررسی «دیزایر ۵۱۶ دوسیم‌کارته»

6‌‌‌     ‌‌‌    ‌

۵. ال‌جی ال‌ فینو دوسیم‌کارته

 

«ال‌ فینو دوسیمکارته» (LG L Fino Dual SIM D295)

«ال‌ فینو دوسیمکارته» (LG L Fino Dual SIM D295)

یکی از گوشی‌های ال‌جی که با طراحی ظاهری جدیدی (قرارگیری کلید‌ها روی قاب پشتی) نسبت به سری L می‌توانید تهیه‌ کنید، گوشی «ال‌ فینو دوسیمکارته» (LG L Fino Dual SIM D295) است. تراشه‌ی این گوشی، اسنپ‌دراگون ۲۰۰ با معماری کورتکس A7 و از نوع ۳۲ بیتی است. برای ال‌فینو چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک گیگابایت حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده است. این گوشی GPS و رادیوی FM هم دارد. از دیگر مشخصات ال‌فینو می‌توان به نمایشگری ۴/۵ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ اشاره کرد. این گوشی با توجه طراحی جدیدش نزدیک به ۱۲ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۵ گرم وزن دارد. این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ضمن به یک باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم مجهز است. سیستم‌عامل این گوشی هم اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴/۴/۲ است. مطالعه‌ی نقد و بررسی «ال‌ فینو دوسیمکارته»

4‌‌‌

۶. گیگابایت ری R3 دوسیمکارته

«ری R3 دوسیمکارته» (Gigabyte Rey R3 Dual SIM)

«ری R3 دوسیمکارته» (Gigabyte Rey R3 Dual SIM)

یکی از برند‌های تازه‌وارد به بازار ایران «جی‌اسمارت» ساخت شرکت تایوانی گیگابایت است. گوشی «ری R3 دوسیمکارته» (Gigabyte Rey R3 Dual SIM) تراشه‌ی مدیاتک MT6572 از نوع ۳۲ بیتی و معماری کورتکس A7 دارد. نمایشگر این گوشی ۴/۵ اینچی است و از رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ بهره می‌برد. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و همراه با باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش ۱۳۸ گرم وزن دارد. گیگابایت ری R3، به یک گیگابایت رم و چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این گوشی در کنار GPS به رادیوی FM هم مجهز است. دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و سیستم عامل آن را هم اندروید جلی‌بین نسخه‌ی ۴/۲ تشکیل می‌دهد. مطالعه‌ی مشخصات فنی «ری R3 دوسیمکارته»

‌‌3   ‌‌

۷. دیمو D70

«دیمو D70 دوسیمکارته» (Dimo D70 Dual SIM)

«دیمو D70 دوسیمکارته» (Dimo D70 Dual SIM)

شاید بد نباشد در کنار برند‌های خارجی یک گوشی هم با برند وطنی «دیمو» معرفی کنیم. «دیمو D70 دوسیمکارته» (Dimo D70 Dual SIM) نمایشگری ۵/۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل دارد. تراشه‌ی میان‌رده مدیاتک MT6582 به همراه یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای D70 در نظر گرفته شده است. این گوشی به اندروید کیت‌کت ۴/۴ بدون رابط کاربری سفارشی مجهز شده است. دوربین اصلی D70، ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. D70 در کنار این مشخصات رادیوی FM هم دارد. مطالعه‌ی مشخصات فنی «دیمو Dimo D70 دوسیم‌کارته»

‌‌   7

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar اشکان

    چی باورم نمیشهG730 هست اون وقت honor 3C نیست بهترین گوشی دوسیم زیر۵۰۰ تمون هانر ۳C هست هم قویه هم صفحه نمایش عالی داره هم دو سیمه

  2. Avatar محسن

    Lumia 630 dual بهترین گزینست..حافظه داخلی۸ گیگ.پردازنده۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۰۰.رمش فقط ۵۱۲ مگابایته،اما به لطف سیستم عامل ویندوز فون عملکردبهتر و سرعت اجرایی بالا تری نسبت به اندرویدی های ۱ گیگاباتی داره…

  3. Avatar حمید

    سلام
    باتشکر از راه اندازی این مجله آنلاین
    فقط ، لطفا ، اگه امکانش هست در کنار قسمت خرید قیمت محصول را بگذارید تا اگه کسی تمایل داشت نسبت به خرید اقدام کند

  4. Avatar امیرمحمد

    پس honor 3c کجاست؟

    1. Avatar بردیا امیدی

      قیمت آنر ۳c بیش از ۵۰۰ هزار تومن است اما به جای آن میشد ورژن lite این گوشی را در لیست قرار داد.

  5. Avatar سالار محمدعلیزاده

    چرا smart vega و vsun h9 بین اینها نیست؟!
    گوشی ویسان دارای رم ۲ ,سی پی یو ۸ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتز و صفحه فول اچ دی هست.با این اوصاف قیمتی برابر ۵۰۰ تومان دارد

  6. Avatar محمد امین قلی زاده

    مفید و مختصر…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه