تاریخ معرفی گوشی ZenFone 3 مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «ایسوس» (ASUS) علاقه‌ی ویژه‌ای به معرفی محصولات جدید در نمایشگاه «کامپیوتکس ۲۰۱۶» (Computex 2016) دارد و امسال هم قصد دارد همین کار را انجام دهد. این شرکت اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ خرداد ماه محصولات جدیدش را نشان می‌دهد؛ اما قبل از آن در تاریخ ۱۰ خرداد ماه آن‌ها را به شکل رسمی معرفی خواهد کرد.

ایسوس از هم اکنون یک شمارش معکوس هم در سایت خودش قرار داده تا کاربران را برای محصولات جدید خودش هیجان‌زده کند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم گوشی ZenFone 3 معرفی شود. شایعات گفته‌اند که گوشی جدید ایسوس تفاوت‌های زیادی با مدل قبلی دارند. همچنین احتمال دارد که تبلت‌ها و لپ تاپ‌های جدیدی از طرف این شرکت معرفی شوند. حتی بعید نیست که نسل جدید ساعت ZenWatch هم به نمایش در بیاید. البته در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این شرکت روی یک محصول در حوزه‌ی واقعیت مجازی کار می‌کند و احتمال معرفی چنین محصولی هم بسیار زیاد است.

Asus-ZenFone-3-Zenvolution

همچنین سایت اینتل گفته که بزودی محصولات جدیدی معرفی می‌شوند که از فناوری‌های این شرکت در آن‌ها استفاده شده است. به احتمال زیاد لپ تاپ‌های جدید ایسوس با تراشه‌های اینتل راهی بازار می‌شوند.

باتوجه به شایعات گذشته، گوشی ZenFone 3 از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد و با اندروید ۶.۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد بدنه‌ی آن هم فلزی خواهد بود.

‌‌‌‌

منبع: Pocket Now

‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه