تریلر جدید افسانه‌ی زلدا شگفت‌زده‌تان می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه

یک کنسول بازی را معمولا با بازی‌های‌اش می‌شناسیم؛ یعنی دلیل اصلی اینکه پلی‌استیشن۴ می‌خریم، پردازنده‌ی داخل آن نیست، بلکه دوست داریم برای مثال «آنچارتد» و «خدای جنگ» بازی کنیم. کنسول جدید نینتندو هم دیروز صبح قیمت‌گذاری شد. خریدن Nintendo Switch یک دلیل اصلی دارد: قسمت جدید افسانه‌ی زلدا.

Breath of the Wild این بازی همزمان با کنسول Nintendo Switch و در روز سوم مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

در مراسم دیروز نینتندو برای معرفی کنسول Switch، این شرکت هم‌چنین با نمایش تریلر جدیدی از بازی «افسانه‌ی زلدا: نفس وحش» (The Legend of Zelda: Breath of the Wild)، گفت که این بازی قرار است همزمان با کنسول Nintendo Switch وارد بازار شود.

The-Legend-of-Zelda--2

مجموعه بازی‌های افسانه‌ی زلدا با هر شماره‌ی خود، مفهوم جدیدی از طراحی بازی را به این صنعت معرفی می‌کنند. قسمت جدید این مجموعه یعنی Breath of the Wild قرار است بزرگ‌ترین نقشه و دنیایی که تا به حال در این مجموعه دیده‌ایم را در خودش جای داده باشد.

گشت و گذار در دنیای بزرگ بازی و کشف رازهای مختلف آن، روند اصلی تمام بازی‌های زلدا است. قرار است Breath of the Wild بیش از ۱۰۰ معبد بزرگ داشته باشد که پر از معماهای مختلف و دشمنان و غولآخرهای بزرگ هستند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild را ببینید. این بازی همزمان با کنسول Nintendo Switch و در روز سوم مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه