خودروی جدید سانگ‌یانگ با نام تیوولی وارد بازار ایران شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خودروی «تیوولی» (Tivolo) شرکت «سانگ‌یانگ» (SsangYong) توسط رامک خودرو وارد کشور شد.

تیوولی با قیمت ۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اتومبیل تیوولی یک خودروی «کراس اوور» (Mini SUV) به شمار می‌رود که برای شهر و محیط‌های خارج از شهر ساخته شده است. تیوولی دارای موتور ۱٫۶ لیتری با حداکثر توان ۱۲۸ اسب بخار است. این اتومبیل از گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که توسط شرکت AISIN ژاپن ساخته شده است. خودروی کره‌ای تیوولی از سیستم‌های ایمنی ABS ،‌EBS و ترمز کمکی بهره می‌برد.

 تولید این اتومبیل در سال ۲۰۱۵ در کشور کره‌ی جنوبی آغاز شده و هم اکنون وارد بازار ایران شده است.

از نکات مثبت این خودرو می‌توان به فضای کابین مناسب، مصرف سوخت پایین و قیمت تقریبا مناسب آن اشاره کرد. البته در بررسی‌های صورت گرفته، گفته شده که کیفیت متریال‌های به کار رفته در این خودرو چندان بالا نیست و نسبت به اندازه‌ای که دارد کمی کند و آهسته حرکت می‌کند.

Tivoli

نمای داخلی اتومبیل تیوولی

‌‌‌‌‌‌‌

به نظر می‌رسد که اتومبیل تیوولی با قیمت ۸۳ میلیون تومان در کشور عرضه شود.

البته با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام، شرکت‌های خودروسازی مختلف سعی دارند وارد بازار ایران شوند. از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به دایملر و پژو اشاره کرد. شرکت پژو قصد دارد با سه اتومبیل جدید بار دیگر وارد بازار خودروی ایران شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از تیوولی را مشاهده کنید:

Tivoli
Tivoli
Tivoli
Tivoli
Tivoli
Tivoli

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar کامیار

    واقعاً ماشین خوبیه ولی رامک افتضاحترین خودروسازی هست که تو عمرم دیدم، امیدوارم تاخیر در تحویل خودرو و این رفتار بد و غیر محترمانه و مغرورانه کارکنان رامک همچنان ادامه پیدا کنه تا نابودی کاملش و بازگشت به دوران بی رونق گذشتش.

  2. Avatar حامد

    سلام
    خودروی تیوولی یک خودروی compact suv یا اس یو وی کوچک از محصولات قدیمی ترین برند خودرو کره جنوبی (سانگ یانگ) می باشد که با دارا بودن حداکثر آپشن های ایمنی، گیربکس ژاپنی و تکنولوژی کره جنوبی و قیمت بسیار مناسب در شروع پیش فروش خود در ایران، توانست جای خود را در بازار خودروی ما باز کند.
    و به دلیل استقبال گسترده مردم، با افزایش قیمت توسط شرکت رامک خودرو نیز به فروش بالای خود ادامه داد.
    اگر رامک خودرو بتواند به تعهدات خود مبنی بر زمان تحویل به خوبی عمل کند می تواند فروش این خودرو را همچنان بالا نگه دارد.

  3. Avatar آرش

    یک ماشین با کیفیت که توسط یک شرکت نا مناسب وارد شده . شرکتی که ید طولایی در تاخیر تحویل و دریافت پول اضافه داره .
    تا همین الان فقط یک سری تخویل داده و فعلا دو ماه از برنامه عقبه یعنی اول گفتند ۱۲۰ روز کاری بعد گفتند پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی جزوش نیست اینطوری شد شش ماه . دو ماه هم از همون ۱۲۰ روز کاری شون عقب افتاده هنوز از ماشین خبری نیست .
    تغییراتی که بابتش پول اضافی گرفتند . دو میلیون و هفتصد بابت افزایش مدت زمان گارانتی از ۳ سال به ۵ سال که بر اساس قانون حمایت از مصرف کننده می بایست همه خودرو های وارداتی ۵ سال گارانتی داشته باشند . تغییر حالت گیربکس به سه حالته .در طی این تغییر تهویه دوال اتوماتیک که در کاتالوگ اولیه ( شکل آن در کاتالوگبود ) و خودروی نمونه نمایشگاهی بود حذف شد و کولر دستی شد . همچنین جک و زاپاس حذف و یک کیت پنچر گیری ۱۰۰ هزار تومانی چینی جایگزین شد . همچنین رینگ دایموند کات که بطور واضح در کاتالوگ ذکر شده بود به رینگ معمولی الوی تغییر یافت .
    با تمام تفاسیر فوق شرکت زاپاس دزد رامک در سری جدید ثبت نام اردیبهشت ۹۵ جهت ماست مالی چهره بد نام خود مجددا رینگ دایموند کات و زاپاس را به خودرو برگرداند و قیمت خودرو را دو میلیون دیگر اضافه نمود در حال حاضر قیمت این خودرو ۸۹ میلیون + ۹% مالیات بر ارزش افزوده است .
    ما خریداران رامک به شدت نگران خدمات پس از فروش آن شرکت نه چندان محترم هستیم .

  4. Avatar حسين

    خوب یا بد بودن این ماشین رو فقط گذر زمان اثبات میکنه و بحث سر کیفیت تیوولی در حال حاضر بیهوده است. اما با توجه به مشخصات اعلام شده و شرایط حاکم بر بازار خودرو ایران تو رنج قیمت ٩٠ میلیون تومن خوبه و به هیچ عنوان بالای ١٠٠ میلیون نمی ارزه چون موتور١۶٠٠ و تک دیفرانسیل و برند غیر معروف و در کل هنوز جواب پس نداده و . . .

    1. Avatar محمد

      برند غیر معروف ؟!!
      زمانی که هیوندا و شرکت های دیگه ی کره ای و چینی نمی دونستند شاسی بلند چیه ، خودروی «موسو» ساخت همین شرکت سنگ یانگ سروری می کرد …

  5. Avatar حسن

    سانگ یانگ پدر ماشیک کره جنوبی می باشد

    Range Rover یکی از بهترین خودرو ساز های جهانه
    Range Rover هم به وسیله ماهیندرا هند خریداری شده.

  6. Avatar تودیک

    این ماشین قیمتش رسیده به ۱۰۵ تا ۱۱۰
    از نزدیک ببینید بعد از کیفیت بگین
    در این گزارش از کیفیت به عنوان نقطه ضعف بیان شده در حالی که همیه سایت های خارجی از کیفیت تعریف می کنن
    این خودرو بهترین ماشین اروپا یعنی ECOTY شناخته شده و در حالا حاظر هم کاندید ماشین سال ۲۰۱۶ یعنی WCOTY می باشد
    فقط در گوگل world car of the year را جستجو کنی
    این ماشین در هند منتاژ نمی شود ولی حتی فرز کنیم که منتاژ هند است
    apple هم به دلیل ندادن مالیات و کارگر ارزان در چین منتاژ می شوددلیل تاثیر بر روی کیفیت نیست.

  7. Avatar بیطرف

    کیا جان اطلاعات غلط دادن موجب گمراهی دیگران است. بخشی از سهام اصالی سانگ یانگ مال ماهیندرای هند است. من هم سهام دار پالایشگاه بندر عباسم. این به این معنی نیست که تیولی در هند ساخته میشه و پالایش نفت هم کار منه! اگر توی گوگل سرچ کنی و به عنوان مثال یا به سایت اصلی سازنده یا ویکی پدیا مراجعه کنی سانگ یانگ یک سایت بیشتر نداره اون هم توی یکی از بنادر کره است. با تشکر

  8. Avatar قلی

    کیا جان سنگ یانگ که اتقافا قدیمی ترین خوردوساز کره ای هم هست مدتی ست که زیرمجموعه کمپانی ماهیندرا ماهیندرا هند می باشد!

  9. Avatar کیا

    ۸۳م نیست. وارد کننده با تیزهوشی قیمت رو بدون ۱۰% مالیات در سایت قرار داده! و خیلی ریز در پی نوشت بدون ذکر درصد مالیات، اذعان داشته که جداگانه مالیات رو میگیره. در واقع قیمت تماش شده این خودرو حدود ۹۲م هستش. در ضمن طراحی و ساخت در هند بوده که در review های خارجی همگی به این موضوع اشاره کردن ولی در ایران این مورد به مشتریان گفته نشده!

    1. Avatar وحید

      حتما الان منچستر ستی دیگه یه باشگاه اماراتی به حساب میاد!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه