سوپر ماریو جدید برای Nintendo Switch رونمایی شد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

نینتندو دیروز صبح طی مراسمی که مختص کنسول جدیدش برگزار کرده بود، تاریخ عرضه و قیمت Nintendo Switch را مشخص کرد. این مراسم هم‌چنین محلی برای رونمایی از بازی‌های جدید بود. در کنار قسمت جدید مجموعه بازی‌های زلدا که به همراه تریلری جدید نمایش داده شد، نینتندو هم‌چنین از یک سوپر ماریو جدید برای کنسول Nintendo Switch رونمایی کرد.

Super Mario Odyssey قرار است در پاییز سال آینده روی کنسول Nintendo Switch عرضه شود.

جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ماریو، «سوپر ماریو اودسا» (Super Mario Odyssey) نام گرفته است. این بازی از نظر ساختاری بسیار شبیه به اولین بازی سه‌بعدی این مجموعه، یعنی «سوپر ماریو ۶۴» ساخته شده است.

سوپر ماریو اودسا ساختاری سندباکس خواهد داشت و بازی‌کننده‌ها می‌توانند در محیط‌های متنوع بازی، همانطور که خودشان می‌خواهند گشت و گذار کنند. ماریو این بار دیگر فقط به سرزمین «پادشاهی قارچ» یا همان Mushroom Kingdom محدود نیست و در شهرها و محیط‌های بسیار مختلفی گردش می‌کند.

یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که به این سکوبازی اضافه شده، امکان پرتاب کردن کلاه ماریو است. این امکان مکانیک‌های جدیدی را در روند سکوبازی این سوپر ماریو جدید به وجود خواهد آورد.

می‌توانید در ادامه، اولین تریلر و تصاویر Super Mario Odyssey را ببینید. این بازی قرار است در پاییز سال آینده روی کنسول Nintendo Switch عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه