قابلیت جدید در نسخه بتای اپلیکیشن واتس‌اپ

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا قابلیت «نقل‌ قول سریع» در نسخه بتای اپلیکیشن واتس‌اپ به کار گرفته شده. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های فرد مقابل را نقل کنند و به آن پاسخ دهند. با زدن بر روی هر پیام در هر مکالمه، یک دکمه پاسخ فعال می شود. با انتخاب این دکمه می‌توانید به پیام مورد نظرتان پاسخ دهید.

به‌این‌ترتیب پیامی که به آن پاسخ داده‌اید و پاسخ شما در روی صفحه‌نمایش به عنوان یک پیام جدید قرار می‌گیرد. این قابلیت شامل پیام‌هایی که خودتان فرستاده‌اید هم می‌شود و با امکان پاسخ‌گویی می‌توانید به پیام خودتان هم چیز جدیدی بیفزایید. هر کس بر روی پیامی که به آن پاسخ داده‌اید کلیک کند یک راست به پیام اصلی‌ای که پاسخ‌تان مربوط به آن است هدایت می‌شود.

Whatsapp

 

این قابلیت جدید در نسخه ۲.۱۶.۱۱۸ بتای این اپلیکیشن پیام‌رسان به کار گرفته شده. برای بررسی این امکان جدید دو راه دارید. یک اینکه یکی از آزمایش‌کننده‌های نسخه بتای این اپ شوید و برای این کار هم می‌توانید به گوگل‌پلی استور بروید و موافقت کنید که از نسخه بتای این اپ استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از APK Mirror این اپ استفاده کنید تا متوجه ویژگی‌های این قابلیت در نسخه بتای واتس‌اپ شوید.

‌‌

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Yas

    بابا چه خبرههههههههههه همتون گفتید کپیه کپیه
    این قابلیتو من تو یه برنامه ی جدید دیده بودم یه برنامه ی چت جدید بود با گروههای بسیار زیاد ایرانی که پاکش کردم اسمش یادم رفته ولی سه حرف انگلیسی بیشتر نبود اسم برنامش ولی یادم نمیاد بعد از ۱ ماه دیدم خود دیجیکالا یه مقاله درست کرده بود از این قابلیت برای تلگرام که تو آپدیت جدیدش اضافه میشد الانم بعد از ۲ ماه تقریباً واتس آپ این قابلیتو گذاشته ولی نمیشه گفت کپیه این یه قابلیته کاربردیه همین همتون نوشتیت کپی کرده کپی کرده اگه به کپی کردنه خود تلگرام اول کپی کرده

  2. Avatar رضا

    خب اینو تلگرام از روز اول داشت
    وات ساپ با این همه دبدبه تازه این قابلتو اضافه کرده
    خنده داره خدایی

  3. Avatar سینا

    تقلید از تلگرام
    اون از پشتیبانی از گیف ها، اینم از ریپلی کردن پیام ها.

  4. Avatar مهدی

    خب اینکه قابلیت replay تلگرامه!
    والا بخدا
    واتس آپم رفته تو کار کپی
    مثلا قرار شده تصاویر با فرمت gif رو هم قابلیتش به واتس آپ اضافه بشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه