مشکل جدید در سیستم عامل ios 9.3 اپل

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل ios 9.3، به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند شرکت اپل دچار برخی مشکلات شده است.

به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه سیستم عامل گوشی‌های اپل یعنی ios 9.3 شروع خوبی نداشته است. اپل مجبور شده به دلیل بوجود آمدن پاره‌ای از مشکلات موقتا انتشار این به‌روزرسانی جدید را متوقف کند.

درست زمانی که شرکت اپل انتشار یک نسخه اصلاح شده از ios 9.3 را از سر گرفته بود مشکل جدیدی پدید آمده. در یکی از وبسایت‌های انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اپل، بعضی از کاربران آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶s از اینکه در به‌روزرسانی جدید تعدادی از اپلیکیشن‌ها درست کار نمی‌کنند، شکایت کرده‌اند.

ظاهرا چندین لینک مربوط به مرورگر پیش‌فرض اپل Safari، بخش Mail، یادداشت و پیام‌ها دچار مشکل شده‌اند. اپلیکیشن‌های فوق به جای آنکه به سایت‌های مربوطه وصل شوند، بسته شده یا هنگ می‌کنند. در این میان بعضی گفته‌اند از کار انداختن JavaScript می‌تواند به حل برخی مشکلات در مرورگر Safari کمک کند، اما مشخص است که این کار راه حلی اساسی برای رفع مشکلات نیست. گرچه اغلب این شکایات از طرف کسانی که جدیدترین مدل‌های آیفون را در اختیار دارند به گوش می‌رسد، اما برخی با گوشی‌های قدیمی‌تر هم همین مشکلات را تجربه کرده‌اند. کسانی هم می‌گویند این مشکلات قرار بوده در ios 9.2.1 حل شود ولی حل نشده.

ویدیوی زیر که در وبسایت یوتیوب قرار داده شده، مشکلات این به‌روزرسانی جدید را به خوبی نشان می‌دهد. باید دید اپل برای حل این مشکل چه طرحی خواهد داشت.

منبع: Phonearena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar Az

    من بعد این ورژن جدید تا چند روز مشکلی نداشتم تا دو روز پیش که کلا هر برنامه ای که با اینترنت کار میکنه جز تلگرام و اینستا از کار افتاده .و یه بازی هم کار میکنه.اما جز اینا گوگل کروم خود سایت ها رو باز نمیکنه اما خیلی سریع نتایج سرچتو میاره…یعنی انگار تا یه جا اینترنت داره و بعد نداره.سرعتم هم بالاست.ویدیو های اینستا خیلی راحت لود میشه.الان خارج کشور هم هستم و مشکلی با فیلتر ندارم.اما حتی به app store هم وصل نمیشه.اصلا مشکل از این ورژن جدیده یا نه ؟

  2. Avatar AMinn

    slm
    man update kardam gozine wifi on nmishe man che knoam alan 😐
    kasi rah halo midone komakm kone ty:3

  3. Avatar وحيد

    منم ۶ اس و ایر دو رو با هم دارم
    توی اپدیت جدید روون تر شده
    راستش تا حالا مشکلی نداشتم از نظر سرعت یا هنگ
    مطمئن باشید اگه مشکلی بود
    خودم اولین نفری بودم که ایفونمو تو سطل زباله مینداختم

  4. Avatar علی

    من که یدونه ۵s دارم وقتی روشنش میکنم تو لگوی اپل میمونه دیگه بالا نمیاد.بردم به تعمیرکارهم نشون دادم روش کار کرد جواب نداد.اگه میتونید راهنماییم کنید ممنون.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه