اپل مشکل درصد باتری آیفون ۶s را بررسی می‌کند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 6s

یک باگ نرم‌افزاری در آیفون ۶s و ۶s پلاس باعث می‌شود درصد باتری این گوشی ناگهان ناپدید شود.

اگر شما یک آیفون ۶s یا ۶s پلاس دارید و ناگهان متوجه شده‌اید که درصد باتری غیب شده‌ است، نگران نباشید، این اتفاق فقط برای شما نیفتاده است. این یک باگ نرم‌افزاری است که مسوولان اپل هم به این مشکل اعتراف و عنوان کرده که این مشکل را بررسی خواهند کرد.

“اپل از این مشکل آگاه است و در حال حاضر به دنبال علت و راه حلی برای آن است.” البته براساس اپل، این اتفاق برای کسانی می‌افتد که ساعت گوشی‌شان را به‌طور دستی تغییر می‌دهند. “اگر شما به طور دستی ساعت آیفون ۶s و ۶s پلاس را تغییر دهید ممکن است متوجه مشکل درصد باتری شوید.” البته برای حل این باگ راه‌حلی وجود دارد. اول باید آیفون را ریستارت کنید. سپس به Settings > General > Date & Time بروید و گزینه‌ی Set Automatically را فعال کنید. با انجام این کار درصد باتری قاعدتا نمایش داده خواهد شد.

متاسفانه، به نظر می‌رسد که وجود این مشکل شهریور ماه رسما اعلام شده بود، یعنی تقریبا نیم سال است که اپل هنوز این مشکل را رفع نکرده است. از آن موقع تاکنون نسخه‌های مختلفی از iOS منتشر شده که در هیچ‌یک از آنها این باگ درست نشده است. اما امیدواریم با iOS 9.3 این مشکل حل شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. Avatar مهتاب

    من ایفون ۶s دارم سه ماه خریدم یه دفعه ای از ماه پیش شروع کرد به شارژ کسر کردن باتریم عوض کردم براش فرقی نکرد شب وقتی میخوابم صد درصد صبح بیدار میشم شده ۶٠درصد واقعا نمیدونم چیکار کنم

  2. Avatar غزنوی

    جدیدن نمیدونم چرا وقتی اپلی ها از خودشون دفاع میکنن خندم میگیره! واقعن خسته نباشید که انقدر برامون خودتونو به زحمت میندازین دم همتون گرم خخخخخ 😀

  3. Avatar shahabmp

    چنتا از دوستای من با ۶ ام همین مشکلو دارن، کلن طرفدارای اپل عالی ان، بیشتر هم بانوان محترم هستن که با نظراتشون آدمو سر ذوق میارن، یکی از دوستان نمیره تو تنظیمات چون دوستش رفته گوشیش خراب شده، کلی پول ازش گرفتن گوشیو درست کردن 😀 :v من دیگه حفی ندارم ;p

  4. Avatar سجاد

    آقا من ۴ ماه ۶s دارم به ۹.۲ هم آپدیت کردم این مشکلو ندارم همیشه درصدش سره جاشه!!!!

  5. Avatar مجتبی

    چقدر جالب… اون خبر که اپل سریعترین گوشی از نظر antutu انتخاب شده نمیدونم دقیقا چقدر بود ولی بیشتر از یک روز صفحه اول بود ولی این خبر که ایفون مشکل نمایش درصد باتری داره به دو ساعت نکشیده از صفحه اول خارج شد….چه مکانیزم جالبی….

    1. Avatar حامد

      چون نمیخوان گوشى GLX در اول جراید باشه و حقش رو بخورن

    2. Avatar iApple

      چون شایعات دروغی رو بیش از ۲ ساعت نمیشه نگه داشت …. تا حالا که گوشی های اپل کسانی که ما دیدیم همچین مشکلاتی نداشته اونایی هم که دارن راضی ان ….!!!
      درود بر اپل درود بر استیو جابز بزرگ با سپاس از دیجی کالا

      1. Avatar مهران

        عالی گفتی … به کمک عاشقان اپل بله…تعجب کردم که چه جور اجازه دادند این دو ساعت هم بمونه… امپراتوری توهم…..

      2. Avatar علی جوادی

        دوستان عزیز…اپل بچه های نظر ده دی جی کالا نیست که از چینه واسه همین مشکل نداره…به قول دوستمون بعد از نوکیا اومده گوشی اپل خریده از اینکه صفحه ش تاچ داره و لمسی و آهنگ میشه باهاش گوش داد راضیه…عجب اشتباهی کردن این مهندسای سیستم عامل ساز…وجود نوتیفیکیشن اعلام شارژ باتری برای اپلی ها بی مصرفه…خخخخخخخخخخ…خدایا بنازم این همه تعصب رو
        اگه روزی اپل صفحه نمایش رو هم از گوشی هاش حذف کنه برو بچ طرفدار اپل تو ایران میگن اصلا صفحه نمایش مهم نیست واسه گوشی;بدنه ی آلومینیومی که با وزش باد خم میشه بسه…
        با تشکر از نویسنده ی محترم این مطلب

      3. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

        سلام آقای iapple یه درخواستی ازتون داشتم . میخواستم بگم که لطفا هیچوقت از اپل دفاع نکنید چون هر بار این کارو میکنید یه چیزی میگید که بدتر همه چی خراب میشه و بیشتر فکر میکنیم که اپل داغونه. آقا جان، دیجیکالاست!! آخر خبر ها منبع داره!!! چرا قبول نمیکنید؟

  6. Avatar آنی

    باتری های اپل خیلی هم خوبه و سیستم عاملش از ویندوز هم بهتر چه برسه به بقیه…من که اصلا جرات تغییر ستینگ را ندارم. گوشی را خراب میکنه. دوستم رفت داخل ستینگ گوشیش و کلی پول داد براش درستش کردند…..در کل اپل خیلی تکه… من که خیلی راضیم…

  7. Avatar مستوره

    این کار طرفدارهای بقیه گوشی هاست که رو گوشی های اپل عیب بذارن مثل سونی و سامسونگ و اینا.. وگرنه اپل هیچ عیبی نداره که هیچ …خیلی هم بهتر و با کلاس تر… اصلا شارژ باتری عددش به چه درد میخوره.. .من از این امکان که اصلا استفاده نمیکنم…

  8. Avatar منصوره

    کی میاد تو گوشی یکی دیگه را ببینه که مثلا شارژش چقدره؟ همین که ظاهر گوشیه عالیه و با بقیه فرق داره کلی ارزش داره برای ما کافیه… من که از گوشیم راضیم. واقعا اپل به فکر طرفداراش بوده و هست و همیشه یک جور گوشی میزنه که قشنگ باشه… و همه بگن ببن اپله ها… کارش درسته اپل …

  9. Avatar مینو

    دوستان الکی از گوشی های اپل بد نگید. من اخیرا یک گوشی هوشمند اپل ۶s گرفتم و خیلی راضیم البته اولین تجربه ام از گوشی هوشمندهست چون قبلا نوکیا داشتم که نمیشد گوشی هوشمند حسابش کرد کلا زیاد گوشی عوض نمیکنم. ولی این ایفون که دارم خیلی خوبه . همه کار باهاش میشه کرد .آهنگ گوش داد صفحه اش تاچیه…خیلی خوبه. نمیدونم چرا بعضی ها میگن اپل خوب نیست. تمام دوستام هم اپل خریدن مثل من اونهام تعریف میکنند. اصلا بقیه گوشی ها مثل اپل کلاس نداره. ممکنه هزینه بیشتر بدی ولی واقعا خوبه و پرستیژ زیادی هم داره. فقط اپل دیگه…

    1. Avatar علی

      والا اینا رو که گفتی یه گوشی ۲۰۰ هزار تومنی هم داره
      صفحش تاچیه معنی نمیده یکم تحقیق کن حد اقل بگو صفحش تاچه(همون گوشی ۲۰۰ هزار تومنیه هم صفحش تاچیه ?)

      1. Avatar فرزین

        از یک اپلی چه انتظاری داری والا… دلشون خوشه بگذار باشه….فقط براشون کمی هزینه داره…. البته تا یک کم هزینه چه معنی داشته باشه….

    2. Avatar حسن

      خوش بحالت من با آیفونم نمیتونم آهنگ گوش بدم تازه صفحه ی من تاچی نیست 🙁
      در ضمن پریستیژ من تو ذوق میزنه

    3. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      منم یه کامپیوتر دارم ، وقتی دکمۀ کیس رو فشار میدی فنش میچرخه بعد کامپیوتر روشن میشه…خیلی خوبه

  10. Avatar میترا

    مگه میشه…. اپل!!!!!! اشتباه میکنی . اپل هیچ وقت هیچ عیبی نداره و نداشته…اینها همش شایعه است برای بدنام کردن اپل… من خیلی از اپل راضیم. واقعا گوشیاش قشنگه و همه میخرن. اگر اپل نبود الان گوشی هم نبود. اپل مخترع تمام چیزها و وسایل موبایلی هست و واقعا تمام چیزهاش را خودش کشف کرده و ساخته….

    1. Avatar wader

      چقد لوس آخه؟ 😐

    2. Avatar اخرش

      این آخرش یکم دیگه بیش از اندازه تابلو بود… چون مخترع موبایل شرکت موتورلا بوده… یک کم سرچ بد نیست . به اطلاعات عمومی اضافه میشه…. کشف؟؟؟؟!!!!!!!!

      1. Avatar ماهان

        دوست عزیز مخترع کامپیوتر اپل بود.مخترع لپ تاب اپل بود.مخترع تبلت هم اپل بود.و اما مخترع اولین گوشب نبود ولی اولین گوشی که ژیروسکوپ داشت،تاچ حرارتی، و ١۶ میلیون رنگ(١٠برابر رقبا در زمان خودش) ، حسگر اثر انگشت ، حسگر نوری صفحه نمایش، فلش ٢تایی دوربین، فورس تاچ و خیلی چیزای دیگه اپل بود .بعدا دیگران تقلید کردن ازش.حالا میخای با موتورولا مقایسش کن ولی فاصله انقدر زیاده که نوکیاشم حریف اپل نشد.
        درضمن.حتی فونت ویندوز که شما باهاش تو کامپیوترت تایپ میکونی اپل بود که تو مکین تاشش گذاشت،بعدا ماروسافت و بقیه تقلید کردن فونتای اپل رو استفاده کردن.

      2. Avatar کامران

        تاچ حرارتی؟؟؟؟!!!!!! فکر میکنم منظورت شما تاچ خازنیه باشه………که البته این اختراع اپل نیست.
        به تعدادی از تصرفات ذکر شده در اینجا اشاره میشود که انگاشته میشود اختراع اپل بوده و یا در استفاده از آن اولین بوده:
        ۱- لپ تاپ: ایده لپ تاپ توسط آلن کی در سال ۱۹۶۸ در زمانیکه دانشجوی phd بود و بعدا توسط Xerox PARC در سال ۱۹۷۲ ساخته شد Dynabook نامگذاری شد .
        ۲-تاچ اسکرین خازنی (به قولی حرارتی): توسط Frank Beck در سال ۱۹۷۰ در CERN ساخته شد و در ۱۹۷۳ در تجهیزات CERN به کار گرفته شد.
        ۳- حسگر اثر انگشت در یک گوشی تلفن همراه: جالب بدونید اولین سنسور اثر انگشت در یک گوشی اندرویدی به نام Motorola Atrix 4G و در سال ۲۰۱۱ مورد استفاده قرار گرفت و بعدها در اپل درآیفون iPhone 5S در سال ۲۰۱۳ یعنی دو سال بعد معرفی شد.
        ۴- صفحه نمایش ۱۶ میلیون رنگ: گوشی های زیادی بودند که قبل از اپل از صفحه ۱۶ میلیون رنگ استفاده کرده بودند مثلا نوکیا ۶۱۳۱ که یک صفحه نمایش ۱۶ میلیون رنگ داشت که در سال ۲۰۰۶ به بازار اومد؛ قبل از هر گوشی دیگر اپل. اولین گوشی آیفون و بعدا گوشی آیفون ۳G هر دو ۲۶۲ هزار رنگ بودند و نه ۱۶ میلیون رنگ و اولین گوشی آیفون با قابلیت ۱۶ میلیون رنگ ۳GS بود که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. تا آن زمان گوشی های بیشماری ۱۶ میلیون رنگ بودند. مثلا اولین گوشی سامسونگ گلکسی در سال ۲۰۰۹ که چند ماه قبل از ۳GS معرفی شد و به بازار اومد هم ۱۶ میلیون رنگ بود.
        ۵- فلش ۲ تایی در Sony Ericsson K750: گرچه در مشخصات یکی ذکر شده ولی در داخل از دو فلش استفاده شده است.
        ۶-بزرگترین دستاورد فونت ها به صورتیکه ما الان استفاده میکنیم و درآن هر حرف و کاراکتر بصورت منحنی تعریف شدهبجای تعدادی نقطه مجزا از هم, تا بتوانند قابلیت بزرگ نمایی داشته باشه البته بدون اینکه کیفیت متن در اثر بزرگ نمایی کم شود, متعلق به شرکت adobe است که در سال ۱۹۸۴ معرفی شد و در فرمت پست اسکریپت قرار میگیرد. حتی اپل از این فرمت و استاندارد استفاده کرد و این اختراع اپل به حساب نمی آید. استفاده از اینجور فونت ها فکر نمکنم نیاز به مجوز اپل داشته است چون اختراع adobe محسوب میشده.
        و………
        خوب حالا اپل چه چیزهایی را از بقیه ممکنه کپی کرده باشه؟ اینجا میشود تعداد کمی از اونا را هم ذکر کنیم که مطلب کامل بشه :
        ۱- Proximity sensor یا همان سنسور مجاورت و مکانیزم خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مکالمه که از ابداعات Motorola محسوب میشود.
        ۲- سنسور NFC : در گوشی Nokia 6131 در سال ۲۰۰۶ مطرح شد که اپل بعدا در ایفون ۶ و درسال ۲۰۱۴ یعنی هشت سال بعد و برای پرداخت الکترونیکی از اون استفاده میشه.
        ۳- پردازنده چند هسته ای در موبایل و استفاده در یک سیستم عامل موبایل: اولین بار در گوشی های اندروید و در LG Optimus 2X و در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و اپل یک سال بعد از این مکانیزم در گوشیهایش و از آیفون ۴ در سال ۲۰۱۱ شروع به استفاده کردن کرد.
        ۴-استفاده از صفحه نمایش بزرگتر از ۳.۵ اینچ . این قسمت فکر نکنم به توضیح نیاز داشته باشه که کلا از اندروید الگو برداری شده.
        و………….(مثل ماکنیزم نونیفیکشن و مالتی تسکینگ و… از اندروید)
        در پایان:
        هیچ کس همه چیز را اختراع نکرده و هر کسی در طی تاریخ تکنولوژی نقشی در آن بازی کرده تا امروز به اینجا و به دست ما رسیده است. “فن ایسم” چیز خوبی نیست چون چشم های ما را به روی حقیقت میبنده.
        ببخشید طولانی شد,امیدوارم مفید واقع بشه.
        با تشکر

      3. Avatar مرتضی

        با تشکر از دوست عزیزمان کامران بخاطر توضیحات جالبشون فقط اضافه کنم:
        ۱- کامپیوتر شخصی : اولین کامپوتر شخصی یا همون PC که ما الان می شناسیم کامپیوتری با نام Altair 8800 هست که بر اساس پردازنده Intel 8080 و در سال ۱۹۷۵ به بازار عرضه شده است. با این حساب مخترع و ابداع کننده اولین کامپیوتر شخصی هم با اجازه دوستان اپل نبوده است.
        ۲- تبلت: اولین پروتوتایپ یا همون نمونه اولیه یک کامپیوتر با فرمی که ما امروز به نام تبلت میشناسیم به نام Hindsight در سال ۱۹۸۶ توسط شرکت Hindsight تولید و در سال ۱۹۸۷ به معرض نمایش درآمد. متاسفانه اپل اولین شرکتی نیست که بفکر ساخت تبلت افتاده باشه.
        دوستان هوادار اپل کمی تاریخ تکنولوژی را با دقت مطالعه کنند و هر آنچه به ایشان گفته میشه را درش تامل کنند…
        متشکرم

      4. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

        شما با یک سرچ کوچیک میتونید به فهرست ثبت اختراعات اپل سر بزنید . اگه بزنید ، حتما متوجه میشید که هیچ کدوم از این موارد توسط اپل ثبت نشده است

    3. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      این چه قانون نا نوشته ای هست که طرفداران اپل همه چیز رو ثبت اختراع میکنند بابا خسته شدم

  11. Avatar ايمان

    قابل توجه اپل پرستان داخلی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه