معرفی بازی فیفا ۱۷ (جهش بزرگ)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنفرانس نمایشگاه E3 2016، فرصت خوبی بود تا «الکترونیک‌آرتز» تمام و کمال از «فیفا ۱۷» رونمایی کند. در این رونمایی، تغییر بزرگ فیفا ۱۷ در مقایسه با قسمت‌های قبلی مشخص شد.  EA این بازی را با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته است؛ موتوری که قبلا برای ساخت بازی‌هایی مانند «میدان نبرد» (Battlefield)، «لبه‌ی آینه» (Mirror’s Edge) یا Star Wars Battlefront استفاده می‌شد. هم‌چنین فیفا ۱۷ برای اولین‌بار در این مجموعه بازی‌ها،‌ یک بخش داستانی به اسم «سفر» (The Journey) دارد. این بخش جذابیت‌های تازه‌ای به این بازی اضافه کرده است.

بخش داستانی فیفا ۱۷، قصه‌ی بازیکنی به اسم «آلکس هانتر» (Alex Hunter) را تعریف می‌کند که به‌تازگی وارد لیگ انگلستان شده است. در داستان فیفا ۱۷ علاوه بر آلکس هانتر با شخصیت‌های مختلفی برخورد می‌کنیم؛ شخصیت‌های جذابی مثل «ژوزه مورینیو» مربی فعلی منچستر یونایتد. بازی، داستانی شبیه فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های درام دارد. با دیدن تریلر بازی می‌توان حدس زد که  قرار است با داستانی پرفراز و نشیب روبه‌رو شویم. داستانی که ممکن است همه چیز آن به خوبی پیش نرود.

Fifa17_no9همان‌طور که گفته شد، الکترونیک‌آرتز، فیفا ۱۷ را با موتورپایه‌ی Frostbite می‌سازد. موتورپایه‌ی فراست‌بایت، همان موتورپایه‌ی مجموعه بازی‌های بتلفید است. الکترونیک‌آرتز در کنار تغییر موتورپایه‌ی بازی، مکانیک‌های آن را هم کم‌وبیش پیشرفت داده است. بازیکن‌ها در موقعیت‌های مختلف، حرکات جدیدی از خود نشان می‌دهند. این استودیوی سازنده، موتور Ignite Engine را برای ساخت این بازی کنار گذاشته و تصمیم گرفته با Frostbite تغییرات زیادی در این بازی ایجاد کند. EA دراین‌باره گفته است: «موتور بازی‌سازی Frostbite ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه‌ی فیفا اضافه می‌کند و تجربه‌ی تازه‌ای را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد.»
شرکت EA با معرفی فیفا ۱۷ اعلام کرد که سه نسخه‌ی مختلف از این عنوان با نام‌های Standard Edition،‌Deluxe Edition و Super Deluxe Edition راهی بازار خواهند شد. هم‌چنین مشخص شده که با پیش‌خرید این عنوان، مضامین بیشتری را در سناریوی FIFA Ultimate Team در اختیار خواهید داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

Download_PDF

‌ ‌اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالافیفا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه