نتایج آزمایش‌های گلکسی S7 در بنچمارک Geekbench منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نتایج تست‌های گلکسی S7

به‌تازگی نتایج آزمایش‌های گوشی گلکسی S7 در بنچمارک Geekbench منتشر شده است. پردازنده‌ی این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲۴۵۶ و در حالت چندی هسته‌ای امتیاز ۵۴۲۳ را به‌دست آورده است.

احتمال عرضه‌ی گوشی گلکسی S7 در تاریخ ۲ اسفند ماه بسیار زیاد است.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی گوشی گلکسی S7 سامسونگ منتشر شده است. مشخص شده که این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود و در کشورهای دیگر با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سامسونگ سال گذشته به دلیل مشکلات موجود در تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تمام مدل‌های گوشی گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ را با تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ عرضه کرد.

به‌تازگی اطلاعاتی در سایت چینی Weibo قرار گرفته که استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در گلکسی S7 را تایید می‌کند. همچنین شرکت سامسونگ این تراشه‌ها را کمی شخصی سازی کرده تا مصرف انرژی کمتری داشته باشند. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که سامسونگ در گلکسی S7 از لوله‌های انتقال گرما استفاده کرده تا بتواند گرمای تولید شده در گوشی را کنترل کند.

در ادامه‌ی اطلاعات قرار گرفته در سایت Weibo مشخص شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲۴۵۶ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۵۴۲۳ را در بنچمارک Geekbench به‌دست آورده است. اگر این امتیازها حقیقت داشته باشند کاربران آمریکایی و چینی این گوشی نباید نگران قدرت این تلفن همراه باشند چرا که اسنپ‌دراگون ۸۲۰ عملکرد خوبی روی این تلفن‌همراه هوشمند دارد.

در شایعات گفته شده که گوشی گلکسی S7 به احتمال زیاد در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه)، یک روز قبل از نمایشگاه MWC در شهر بارسلونا به نمایش در می‌آید.

منبع: Tech Grapple

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    سلام.
    کاش دیجیکالامگ در مورد آپدیت گوشی های آندروید به خصوص شرکت سامسونگ و ال جی و سونی اخبار سریع و راهنماهایی در اختیار مون قرار بدهند!
    تازگی ها آپدیت های لالی پاپ زیادی برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ ارائه شده که متاسفانه اولش نتونستم بفهمم چرا گوشی من آپدیت نمیشه!! آخه براش اومده!! بعد کلی تحقیق فهمیدم که سامسونگ برای مناطق مختلف در تاریخ های مختلف ارائه میده! و ممکنه حتی ارائه نده!
    ولی نتونستم برنامه زمانی براش پیدا کنم! هرچند خیلی جاها نوشته بودن که اگر منطقه رام گوشی رو تشخیص بدیم راحت میشه فهمید کی براش آپدیت ارائه میشه!
    تشکر.

  2. Avatar Next is Now

    غول جدید سامسونگ تو راهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه