[نظرسنجی] لوگوی جدید اینستاگرام را می‌پسندید؟

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینستاگرام

چند روز پیش در آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام، لوگوی این اپ تغییر کرد. تغییر ظاهری آیکون این اپلیکیشن، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. عده‌ای آن را مینیمال و زیبا می‌خوانند و برخی آن‌ را پیش‌پاافتاده و احمقانه.

لوگوی اینستاگرام

پیش‌ازاین، لوگوی اپلیکیشن اینستاگرام به‌صورت یک دوربین عکاسی فوری بود. لنز برجسته، نوار چرمی در بالا و کلمه‌ی انگلیسی insta در کنار رنگین‌کمان، همه‌ی این عناصر از آیکون جدید اپلیکیشن حذف شده‌اند. حالا با یک نماد گرافیکی کوچک روبه‌رو هستیم که در یک دامنه‌ی رنگی زرد-نارنجی-قرمز-صورتی-بنفش طراحی شده. طرح جدید، مسطح است و به‌نوعی با مد روز طراحی این روزها همراه شده است.

در ویدیوی زیر، شوخی‌ کاربران با لوگوی جدید را می‌بینید:

         ‌

دو موسس اینستاگرام از دوربین‌های ظهور فوری عکس برای ساخت اپلیکیشن‌شان الهام گرفته‌ بودند. همان‌طور که می‌دانید این دوربین‌ها، دسترسی گسترده و فوری به عکس‌ها را برای کاربران فراهم می‌کردند. استفاده از شمایل یکی این دوربین‌ها در آیکون اپلیکیشن اینستاگرام دلیلی منطقی داشت. اما حالا آیکون این اپ، مینیمال‌تر، مسطح‌تر و انتزاعی‌تر شده؛ اما با این وجود هنوز هم نماد دوربین در آن کاملا مشخص است.

نظر شما چیست؟ آیا لوگوی جدید اینستاگرام را می‌پسندید؟

[CP_POLLS id=”15″]

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar علی نظری

    به نظر من از لوگوی قبلی بهتره ولی میتونست بهتر هم بشه

  2. Avatar مهدی

    لوگو یه بهونس مهم خود نرم افزره پس اینقدر بهونه نگیرید

  3. Avatar سام

    یک گزینه فرقی برایم نمیکند هم میزاشتین ، واقعا چه فرقی میکنه لوگوش چطوری باشه اصل داخل خود برنامه است

  4. Avatar هیچ

    به نظرم یک ماه دیگه نظر سنجی کنید کلا با این امار فرق داره و درصد بیشتری به این لگو رای مثبت میدن

  5. Avatar emir

    واقعا خیلی خوب و قشنگ شده لوگوی قبلی رو اصلا نمیشد لوگو حسابش کرد و بیشتر به عکس نزدیک تر بود! شما لوگوی قبلی رو با لوگوهای اپلیکیشن های معروف دیگه مقایسه کنید ببینید چقدر فرق دارند… الان ساده و رسمی و در عین حال خیلی خوشگل شده… طراحی داخلیش هم که اصلا جای بحث نداره در یک کلا بی نظیر شده…

  6. Avatar ali

    به نظر من مرحله تغییر لوگو را مرحله به مرحله انجام نداده . اکثر شرکتها تغییرات لوگو را پله پله انجام میدن که کاربر هم به تغییرات عادت کنه. البته شاید نکته ایی رو خواسته به مخاطب ها برسونه .

  7. Avatar محسن

    در یک کلام :
    وحشتناک …. !

    پ.ن : ( وحشتناک بد )

  8. Avatar علیرضا

    البته که لوگوی قبلی بهتر بود و خاطره انگیز من هنوز اینستاگرام رو آپدیت نکردم که لوگو عوض نشه.

  9. Avatar ami_ald

    عالی شده نمیدونم چرا خیلیا میگن خوب نیست 🙁

  10. Avatar mehrad

    طراحی لوگو جدید خوب نبوده ولی طراحی داخلی نرم افزار بهتر شده

  11. Avatar ساسان

    لوگی قبلی اصلا لوگو نبود عکس بود نمیدونم چرا بعضی از دوستان لوگورو با عکس اشتباه میگیرن این چیزی که در حال حاظر هست لوگوئه دوستانی که گرافیک خوندن تو همون دبیرستان توضیحاتی تکمیلی جهت طراحی لوگورو دیدن اون چیزی که قبلا در اینستا گرام بود فقط یک عکس بود که به هیچ عنوان خصوصیات لوگو توش رعایت نشده بود چون اصلا لوگو نبود! ولی خوب اگر بخوایم به عنوان آیکون ایستاکرام بگیم اون بهتر بود تا قبل از سال ۲۰۱۳ بعدش که طراحی فلت مد شده حتی دیگه اون عکس بدرد آیکون بودن هم نمیخورد چه برسه به لوگو. خصوصیات پایه لوگو برای دوستانی که نمیدون بگم تک رنگ بودن، یک لوگی استاندارد لوگوئه که وقتی از طریق فکس هم پاپ میشه یا با پرینتر های قدیمی یا در سیستم های مشابه داس که فقط ۱ رنگ موجود هست کاملا قابل مشاهده وواضح باشه..

    1. Avatar محمدرضا

      یعنی قبلا عقلشون نمی رسید؟
      به هر حال این لوگو بسیار زشت ـه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه