ویدیویی که سامسونگ را عصبانی کرد

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جنجالی که گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ درست کرد، پایان ندارد. خیلی‌ها از این اتفاقات ضرر کردند و خیلی‌ها هم آن را به شوخی گرفتند و کلی ویدیوی بامزه درست کردند. حتی پای انفجار گلکسی نوت ۷ به بازی‌های کامپیوتری و GTA V هم باز شد. یکسری از کاربران ماد جدیدی برای این بازی طراحی کردند که نوت ۷ را به عنوان یک بمب به بازی اضافه می‌کرد و به وسیله‌ی آن می‌شد همه چیز را منفجر کرد؛ اما این ویدیوی به ظاهر بامزه و خنده‌دار اصلا برای سامسونگ خوشایند نبوده و این شرکت کلی تلاش کرد تا این ویدیو را از روی سایت‌ها حذف کند.

گروهی از گیمرها، مادی برای GTA V درست کردند که نوت ۷ را به عنوان بمب به بازی اضافه کرده است.

این اتفاق برای مدتی رخ داد و سازنده‌ی ویدیویی که به آن اشاره کردیم، ویدیو را غیر فعال کرد؛ اما پس از مدتی دوباره‌ آن را در دسترس همه قرار داد. اینجا بود که سامسونگ از یوتیوب درخواست کرد که این ویدیو را از روی سایت حذف کند و پس از بررسی‌های انجام شده این اتفاق رخ نداد. به هر حال هر چقدر که سامسونگ تلاش کرد مردم این ویدیو را نبینند، موفق نبود و حتی این کار باعث شد که افراد بیشتری آن را ببینند.

منبع: Kotaku

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    ماهی گرفتن از آب گلالود مسخره ست واقعا

  2. Avatar essi8

    فک کنم صاحب ماشینه صاحب شرکت اپل بوده خودش با گوشیش ب لقا الله پیوست فردا هم تشیع جنازشه فردا شام مجانیه
    بگید بخندید اس ۸ و نوت ۸ ک اومد میبینمتون … خوبه استیو جابز اون موقعه واسه گوشی فبلت ۵.۵ با تمسخر میگفت سامسونگ ورشکست میشه و هیچ استقبالی نمیشه از فبلت ها و دیدیم که تموم مردم چ استقبالی کردند و تموم کمپانی ها علی الخصوص خود جابز سرشو پایین انداخت و مجبور شد گوشی فبلتی بزنه بخاطر فید بک طرفدارای ایفون و سامسونگ ن مسخره کرد ن هیچی تازه خوبه که پردازش A10 و پنل ایفون را سامسونگ میزنه و الا میخواستید چ کنید…اگه اینجوریه پس ما باید ب ایفون بگیم سامسونگ فون … مگه غیر از اینه؟؟؟؟؟

    1. Avatar متین

      دیدیم که چطور استیو جابز درست میگفت!!!
      اما متاسفانه شماها که طرفدار یک کمپانی هستید نمیتونید حقیقت رو ببینید و وعده هایی برای نوت ۸؟؟؟
      من طرفدار پر و پا قرص اپل هستم اما حتی منم میگم شرکت سامسونگ توانا هست ولی متاسفانه بعضی ها اینو نمیتونن ببینند که ما فقط داریم جیب این کمپانی هارو پر میکنیم و هیچ سودی برای خودمون نداره!!!

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه