پروژکتورهای جدید اپسون ۴K هستند و قیمت مناسبی دارند

۵ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تلویزیون‌های امروزی اصولا جواب فیلم دیدن، آن هم مثل سینماها را می‌دهند؛ با این حال، کسانی که می‌خواهند تجربه‌ی بزرگ‌تر و وسیع‌تری از تماشای محتوای مختلف داشته باشند، سراغ ویدیو پروژکترها می‌روند. با اینکه وضوح تصویر ۴K در تلویزیون‌ها، عادی شده است، هنوز هم ویدیو پروژکتورهایی که ۴K باشند، قیمت بالایی دارند، چه برسد به اینکه قابلیت نمایش تصاویر به صورت HDR هم داشته باشند.

اپسون گفته است که این پروژکتورها را در ماه مرداد سال جاری عرضه خواهد کرد.

با این حال، شرکت اپسون (Epson) می‌خواهد این وضع را تغییر دهد. این شرکت از چهار پروژکتور رونمایی کرده است که نه تنها قابلیت نمایش تصاویر ۴K دارند، بلکه می‌توانند این تصاویر را به صورت HDR نشان دهند. موضوع وقتی جالب می‌شود که قیمت این پروژکتورها را ببینید. مدل پایه‌ی پروژکتورهای جدید اپسون، سه هزار دلار قیمت دارد، در حالی که دو مدل بالاتر را می‌توان با قیمت‌هایی در حد ۴ هزار دلار، یا حتی کمتر خرید.

«رودریگو کاتالان»، مدیر بخش محصولات شعبه‌ی امریکای اپسون، درباره‌ی پروژکتورهای جدیدشان گفته است: “این پروژکتورهای جدید، تکنولوژی جدیدی در این صنعت ارایه می‌دهند، آن‌ها می‌توانند محتوای ۴K را با قیمتی کمتر از سه هزار دلار نشان دهند. با پشتیبانی از HDR، مشتریان می‌توانند تجربه‌‌ی سینمایی شگفت‌انگیزی برای خودشان بساند.”

سری جدید پروژکتورهای اپسون که ۵۰۴۰UB و ۵۰۴۰Ube نام گرفته‌اند، میزان روشنایی‌شان برابر با ۲۵۰۰ لومن است و کنترانستی برابر با ۱۰۰۰۰۰۰ به ۱ ارایه می‌دهند. این پروژکتورها از پورت‌های HDMI 2.0a و HDCP 2.2 پشتیبانی می‌کنند و با سیستم‌های جدید صوتی و تصویری همخوانی کامل دارند.

مدل ۵۰۴۰Ube می‌تواند حتی به صورت بی‌سیم هم به دستگاه‌های مختلف متصل شود. این مدل خروجی اپتیکال صدا هم دارد. مدل ۵۰۴۰UB قیمت‌اش سه هزار دلار است و مدل ۵۰۴۰Ube هم ۳۳۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دو مدل ۶۰۴۰UB و ۴۰۴۰ هم لنزشان به صورت مکانیکی تنظیم می‌شود. مدل ۶۰۴۰UB حتی قابلیت ذخیره‌ی حالت‌های مختلف لنزها را دارد. مدل ۶۰۴۰UB قیمت‌اش ۴ هزار دلار و مدل ۴۰۴۰ قیمت‌اش ۲۷۰۰ دلار است.

اپسون گفته است که این پروژکتورها را در ماه مرداد سال جاری عرضه خواهد کرد.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    یه مشکل این ویدیو پروژکتورا اینه ورودی ۴k میگیرن ولی داون اسکیل میکنن واسه خروجی و میشه ۱۰۸۰
    فقط سونی ویدیو پروژکتور Real 4K داره که خیلی گرونه البته!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه