پوشش خبری زنده‌ی کنفرانس WWDC 2016 در دیجی‌کالا مگ

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2016) امشب ساعت ۲۱:۳۰ در تالار «بیل گراهام» (Bill Graham) برگزار می‌شود. دیجی‌کالا مگ این کنفرانس را همین‌جا و در همین پست به‌صورت زنده برای‌تان منعکس خواهد کرد.

امشب راس ساعت ۲۱:۳۰ با دیجی‌کالا مگ و پوشش زنده‌ی کنفرانس WWDC 2016 همراه باشید.

نرم‌افزار، نرم‌افزار و باز هم نرم‌افزار؛ کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل همان‎طور که از نامش پیداست، برای دِوِلوپرها است و به نرم‌افزار اختصاص دارد. اپل تا دلتان بخواهد سیستم عامل دارد: از iOS برای آیفون و آیپد گرفته تا OS X برای کامپیوترهایش، watchOS برای ساعت هوشمندش و tvOS برای اپل ‌تی‌وی. در کنار این سیستم‌های عامل، اپل چندین سرویس محبوب دارد: اپل پِی، آی‌تیونز، اپل میوزیک، اپ استور، آی‌کلاود، هوم‌کیت و چندین و چند اپ و سرویس دیگر. اگر شایعات درست باشد، درباره‌ی اکثر این‌ها امشب خواهیم شنید. تا این لحظه می‌دانیم که اپل تصمیم ندارد نسخه‌ی جدیدی از سخت‌افزارهای فعلی‌اش را معرفی کند؛ البته همان‌طور که نوشتیم، به‌خاطر ماهیت WWDC طبیعی است که سخت‌افزاری معرفی نکند. با این‌حال ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم. شاید اپل با سخت‌افزار جدیدی طرفدارانش را سورپرایز کند.

برای آخرین بار، پیش از شروع پوشش زنده‌مان از WWDC 2016، جمع‌بندی‌مان را از این کنفرانس با شما به اشتراک می‌گذاریم. احتمالا iOS 10 با تغییراتی ظاهری در بخش هوم یا گرید اپلیکیشن‌ها همراه خواهد بود. احتمال دارد حالت Split Mode‌ به آیفون‌ها بیاید. رابط کاربری اپل میوزیک و آی‌تیونز ساده‌تر می‌شود. در مورد دستیار صوتی «سیری» (Siri) به احتمال زیاد خبرهای زیاد و هیجان‌انگیزی می‌شنویم؛ از جمله ‌که سیری به مک می‌آید و این‌که SDK برنامه‌نویسی سیری در اختیار دولوپرها قرار می‌گیرد. این اقدام، راه را برای حضور سیری در اپ‌های متفرقه باز می‌کند. شنیده‌های زیادی هم داریم که iMessage پایش به اندروید باز می‌شود. اما می‌رسیم به OS X؛ شاید نام این سیستم عامل به macOS تغییر کند. یکپارچگی آیفون و آیپد با سیستم عامل مک بیشتر می‌شود. شاید Apple Pay هم به وب بیاید؛ یعنی پرداخت با Apple Pay روی وب هم امکان‌پذیر شود. احتمالا از watchOS 3 و استقلال بیشتر اپل واچ خواهیم شنید. خبرهایی هم از tvOS 2 در راه است.

جدا از این پوشش زنده، با خبرها و مقاله‌های تکمیلی دیجی‌کالا مگ پیرامون این رویداد اپل همراه باید. حول‌وحوش ساعت ۲۱ امشب با پوشش زنده‌ی کنفرانس WWDC 2016 با شما خواهیم بود. فقط لازم است به همین پست سر بزنید و پاسخ سوالات‌تان را بگیرد.

     ‌

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar Kavan

    با تشکر از جناب زرین صدف، بسیار عالی بود.

  2. Avatar پیمان

    چرا پخش زنده ازش نمیذارید جناب؟

  3. Avatar حسین تقی پور

    خسته نباشید جناب زرین صدف…
    من به شخصه توقع بیشتری داشتم از اپل آنچنان تغییراتش چنگی به دل نمیزنه متاسفانه…

    1. Avatar عبداله رضوی

      شما توقع های خودت رو مستقیم با تیم کوک در میون بزار…
      حتماً موثر خواهد بود در پیشرفت اپل…

  4. Avatar پژمان

    آقا محمد زرین صدف دمه‌شما‌گرم عالی بود‌پوشش زنده‌و‌ وبلاگ‌نویسی آنلاین اگه‌برای سامسونگ مرداد ماه نوت ۶‌ یا‌نوت ۷ میشه این وبلاگ نویسی آنلاین داشته باشیم. مرسی واقعاً

  5. Avatar مهدي

    کنفرانس سخت افزاری اپل به تاری خ ایران کی است وبا چه نام ای آن می نامند ؟؟؟؟؟
    ویک سری اطلاعات جامع در رابطه با آن به بنده و تمام علاقه مندان بدهید که کامل باشد…..ممنون می شوم

  6. Avatar محسن

    با تشکر از پوشش خبری تون بسیار عالی
    فقط ای ای او اس ۱۰ کی برای عموم قابله دانلوده؟؟؟

    1. Avatar Mac Klaus

      نسخه بتا مخصوص توسعه دهنده ها از یکی دو روز آینده از سایت beta.apple.com …. ولی نسخه عمومی تقریبا یک ماه دیگه …. نسخه رسمی هم همزمان با معرفی با آیفون جدید در شهریور ماه.

  7. Avatar محمد

    آیفون جدید چرا معرفی نشد ؟!!!!!!

    1. Avatar امین

      کنفرانس نرم افزاری بود….معرفی آیفون ها معمولا توی شهریور هست….

  8. Avatar طاده

    Bubble Effect باگ داشت:))

  9. Avatar علی

    فرکانس شبکه ای که برنامه را بخش میکند لطفا برامون بزارین

    1. Avatar Mac Klaus

      سایت اپل

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه