پیش‌فروش شیائومی Mi 5 سر به فلک زد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی روز ۱۱ اسفند گوشی جدید خودش تحت عنوان Mi 5 را برای پیش فروش به روش Flash Sale عرضه کرد. اعلام شده که تعداد درخواست‌ها و ثبت خرید در این یک روز آن‌قدر زیاد و استقبال کاربران از Mi 5 به حدی بود که شیائومی از شرکت فاکسکان (Foxconn) خواست تا هرچه سریع‌تر اقدام به تولید قطعات و دستگاه‌های بیش‌تری از این گوشی کند.

Flash Sale شیوه‌ای از فروش است که در مدتی محدود (معمولا فقط یک روز) و با قیمتی نازل‌تر از قیمت واقعی دستگاه انجام می‌شود.

شیائومی اعلام کرده که در مرحله‌ی اول پیش‌فروش یک‌روزه‌اش در چین به شیوه‌ی Flash Sale گوشی‌های Mi 5 به تعداد ۴ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند، ضمن این‌که ۱۶٫۸ میلیون کاربر هم نسبت به خرید این گوشی ابراز علاقه کرده‌اند. گفته می‌شود که این دستگاه‌ها از روز چهارشنبه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

گفته می‌شود که شیائومی انتظار چنین بازخورد و استقبالی را از کاربران نداشته است؛ این شرکت خیلی سریع قرارداد خودش با فاکسکان را تمدید کرد. فاکسکان برای شیائومی قطعه و دستگاه‌های Mi 5 را تولید می‌کند.

دومین مرحله از فروش شیائومی Mi 5 به شیوه‌ی Flash Sale در روز ۱۸ اسفند ماه در ساعت ۱۰ صبح به وقت پکن آغاز خواهد شد. این فروش دیگر محدود به مرزهای داخل چین نیست و در این مرحله گوشی‌های Mi 5 برای کاربران سایر کشورها هم دردسترس خواهند بود.

شرکت شیائومی گوشی Mi 5 را حدود دو هفته پیش طی کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 معرفی کرده بود. این شرکت چینی سال گذشته گوشی Mi 4 را عرضه کرده بود و Mi 5 مدل ارتقا یافته‌ی همان سری از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.‌ گوشی Mi 5 در سه مدل تولید شده که تفاوت‌های سخت‌افزاری دارند.

شیائومی یک مدل Mi 5 Pro هم از این گوشی ساخته که دارای ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و بدنه‌ی سرامیکی است. اما فعلا اثری از این گوشی در پیش‌فروش‌های یک‌روزه نبوده است. گمان می‌رود که شیائومی بخواهد گوشی‌های سری پرو را در یک مرحله‌ی مجزا پیش‌فروش کند.

منبع: Gizmo China و NDTV

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۷ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    شما هم اینکار را کردید ولی به وعده تان برای دو گوشی عمل نکردید
    هم ایسوس و هم هواوی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه