بزرگ‌ترین فاینال فانتزی تاریخ؛ همه‌ی آنچه در کنفرانس فاینال فانتزی ۱۵ گذشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۵ دقیقه

همانطور که نزدیک به دو ماه پیش گزارش داده بودیم، شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس، کنفرانسی که برای بازی «فاینال فانتزی ۱۵» برنامه‌ریزی کرده بود را برگزار کرد. این کنفرانس، بدون شک بزرگ‌ترین فاینال فانتزی تاریخ را به تصویر کشید. فاینال فانتزی ۱۵ که ده سالی از شروع ساخت آن می‌گذرد، بالاخره قرار است امسال عرضه شود.

اسکوئرانیکس کنفرانس فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) را به بهترین حالت ممکن شروع کرد. «هیرونوبو ساکاگوچی»، خالق مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی و معروف به «پدر فاینال فانتزی» روی سن آمد و تا می‌توانست از قسمت پانزدهم این مجموعه تعریف کرد. ساکاگوچی گفت که فاینال فانتزی ۱۵، به ریشه‌های این مجموعه بازگشته است و دیدن این بازی او را خوشحال می‌کند.

اسکوئرانیکس سپس تریلرهای مختلفی از فاینال فانتزی ۱۵ به نمایش گذاشت و از ترانه‌ای اصلی بازی رونمایی کرد. می‌توانید در ادامه، تریلری که از فاینال فانتزی ۱۵ در کنفرانس‌اش به نمایش گذاشته شد را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شرکت اسکوئرانیکس سپس از ترانه‌ای اصلی بازی رونمایی کرد. Stand by Me، یکی از معروف‌ترین ترانه‌های Ben E. King، توسط گروه Florence and the Machine به عنوان ترانه‌ی اصلی فاینال فانتزی ۱۵ دوباره ضبط شده است. می‌توانید در ادامه، صحبت‌های «فلورانس» از گروه Florence and the Machine را درباره‌ی ترانه‌ای که برای این بازی ضبط کرده‌اند ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پس از رونمایی از تریلر اصلی بازی و ترانه‌ی آن، نوبت به یک انیمه‌ی ژاپنی رسید. فاینال فانتزی ۱۵ قرار است انیمه‌ای به اسم Brotherhood: Final Fantasy XV داشته باشد. این انیمه پنج قسمتی است و تا قبل از عرضه‌ی بازی، به صورت رایگان عرضه خواهد شد. می‌توانید تریلر این انیمه را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در حالی که داستان انیمه‌ی Brotherhood: Final Fantasy XV قبل از بازی اصلی اتفاق می‌افتد، اسکوئرانیکس برنامه‌های دیگری هم برای روایت قصه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ داشت. Kingsglaive: Final Fantasy XV یک فیلم سینمایی است. این فیلم انیمیشنی، توسط کارگردان فیلم سینمایی Advent Children ساخته می‌شود. داستان این فیلم همزمان با داستان بازی اتفاق می‌افتد، اما شخصیت‌های دیگری را به تصویر می‌کشد. «لینا هیدی» (Game of Thrones)، «شان بین» (The Lords of the Rings) و «آرون پاول» (Breaking Bad)، سه بازیگر اصلی این فیلم هستند. می‌توانید تریلر Kingsglaive را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اسکوئرانیکس برای اینکه هر چه بیشتر برای بازی جوسازی کند، خبر از عرضه‌ی یک بازی موبایلی هم در راستای عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ داد. این بازی که Justice Monsters نام دارد، قرار است به زودی روی پلتفرم‌های موبایل iOS، اندروید و ویندوز عرضه شود. بازی Justice Monsters در خود فاینال فانتزی ۱۵ هم وجود دارد و شخصیت‌های‌اش آن را بازی می‌کنند. می‌توانید تریلر این بازی را هم در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اسکوئرانیکس پیش از اینکه از تاریخ عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ رونمایی کند، هم‌چنین از عرضه‌ی یک دمو برای این بازی خبر داد. دموی فاینال فانتزی ۱۵ که Platinum Demo: Final Fantasy XV نام دارد، داستانی کاملا مجزا نسبت به روند اصلی بازی دارد و هیچ کدام از صحنه‌های‌اش در بازی اصلی نیستند. البته اگر این دمو را بازی کنید، متوجه می‌شوید که این دمو بیشتر شبیه یک دموی فنی است تا بازی. می‌توانید همین حالا Platinum Demo را به صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس دانلود کنید. تریلر این دمو را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فاینال فانتزی ۱۵ هم‌چنین دو نسخه‌ی ویژه خواهد داشت. نسخه‌ی استیل‌بوک (قاب فلزی) این بازی، با طرحی از «یوشیتاکا آمانو» تزیین شده و ۹۰ دلار قیمت دارد. این نسخه بلو-ری فیلم Kingsglaive را هم در خودش دارد. یک نسخه‌ی کلکسیونی هم برای بازی در نظر گرفته شده که ۲۷۰ دلار قیمت دارد و مجسمه‌ای از شخصیت اصلی فاینال فانتزی ۱۵ را در خودش جای داده. می‌توانید جزییات کامل هر دو نسخه را در تصاویر زیر ببینید.

Final-Fantasy-XV_2016_03-30-16_034 Final-Fantasy-XV_2016_03-30-16_035

اسکوئرانیکس در نهایت هم از تاریخ عرضه‌ی بازی رونمایی کرد. فاینال فانتزی ۱۵ در روز سی‌ام سپتامبر سال جاری میلادی، یعنی ۹ام مهر، روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سلام

    به نظرم این بازی غوقا میکنه ، چون گرافیک و گیم پلی خیلی خوبی داره.

  2. Avatar محمد

    آرون پل همون نقش اول فیلم Need for speed نبود؟!

  3. Avatar Hamid

    سانسورت تو حلقم،

  4. Avatar میلاد REAL

    فیلم نجات کودکان رو روزی صد بار میدیدم محشر بود اما تا حالا یک بار هم بازیشو انجام ندادم 🙁

  5. Avatar زهرا

    omg! i’m so psyched about FF XV

  6. Avatar بهنام

    عاشق FINAL FANTASY هستم شاهکاری ثبت شده برای بشریته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه