ابعاد گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز ابعاد احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس لو رفت. در این اطلاعات گفته شده که گلکسی S8 در اندازه‌ی ۱۴۰.۱۴ در ۷۲.۲۰ در ۷.۳۰ میلی‌متر ساخته شده است. با توجه به این ابعاد مشخص شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ از گلکسی S7 کوچک‌تر و باریک‌تر است؛ اما صفحه نمایش بزرگ‌تری روی آن قرار گرفته که اندازه‌ی آن ۵.۷ اینچ است. مدل معمولی گلکسی S7 یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی داشت.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 پلاس هم یک صفحه نمایش خمیده‌ی ۶.۲ اینچی دارد و در ابعاد ۱۵۲.۳۸ در ۷۸.۵۱ در ۷.۹۴ میلی‌متر ساخته می‌شود.  این مدل بزرگ‌تر و عریض‌تر از گلکسی S7 اج خواهد بود؛ اما صفحه نمایش مدل پلاس هم واقعا بزرگ است.

در تصاویر منتشر شده، مشخص شد که این گوشی دکمه خانه ندارد و سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش انتقال پیدا کرده و از پورت USB Type-C هم پشتیبانی می‌کند.

در حالی که انتظار داشتیم که این گوشی در MWC 2017 معرفی شود، گفته شده که سامسونگ آن را در فروردین ماه معرفی و راهی بازار می‌کند. دلیل تاخیر هم اضافه شدن امکانات جدید به گوشی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعلام شده است.

Rumored-dimensions-of-the-Samsung-Galaxy-S8-Plus-vs.-those-of-the-Samsung-Galaxy-S7-edge Rumored-dimensions-of-the-Samsung-Galaxy-S8-versus-those-of-the-Samsung-Galaxy-S7

منبع: GMS Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    این که ابعاد یه گوشی رو نسبت به نسل قبل کمتر بکنی اما در عین حال صفحه نمایش بسیار بزرگتری روی اون قرار بدی یه شاهکاره که فقط از غول بی همتای دنیای اسمارتفون ها یعنی سامسونگ برمیاد

  2. سینا

    طبق آخرین اخبار قدرت انفجار این مدل با توجه به ابعادش چند برابر نوت هفته و میتونه تلفات بیشتری به دشمن وارد کنه

    1. Fazel

      هر شرکتی امکان داره اشتباه کنه باید بهش فرصت جبران داد

  3. فرهاد

    بی صبرانه منتظرش هستیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه