اپل تولید آیفون ۷ را کاهش داد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد شکل ظاهری آیفون ۷ که خیلی به آیفون ۶ و ۶s شبیه است به ضرر اپل تبدیل شده است. اتفاقی که باعث شده کاربران از این محصول کمتر استقبال کنند و فروش آیفون ۷ به آن اندازه‌ای نباشد که اپل انتظار داشت.

اپل تولید آیفون ۷ را ۱۰ درصد کاهش داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Nikkei اپل تولید آیفون ۷ را ۱۰ درصد کاهش داده است. البته این میزان چندان زیاد نیست و اپل باز هم می‌تواند تعداد زیادی گوشی بفروشد؛ اما به هر حال درآمد این شرکت را کاهش می‌دهد. امسال اولین سالی است که اپل با کاهش فروش آیفون مواجه می‌شود. البته شرایط بازار، قیمت نهایی این گوشی و حضور شرکت‌های چینی از دلایل اصلی این کاهش فروش هستند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل قصد دارد آیفون سال بعد را با تغییرات بسیار زیادی راهی بازار کند. تا این لحظه مشخص شده که آیفون بعدی در سه مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل به صفحه نمایش OLED مجهز شده و به نظر می‌رسد که صفحه نمایش آن خمیده باشد. به احتمال زیاد گوشی سال آینده می‌تواند فروش بالایی برای اپل به همراه داشته باشد.

منبع: nikkei

‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    صفحه نمایش خمیده تقلید محض از سامسونگ

    1. Avatar ///mahdispd

      تقلید هیچ اینارو قراره خود سامسونگ بسازه!!!
      اپل زرنگه ۶s رو تو جعبه ۷ بزاره ب نام ایفون۷ بفروشه هم کسی متوجه نمیشه
      این کارش خودش سیاسته!!!اپل اصلن کار غلط نمیکنه!!!!!

  2. Avatar احمد

    به نظر من چهار سال اخیر کلا گوشی های موبایل آبدیت قابل مشاهده‌ی نداشتند. من یک G2 دارم عکساش کیفیتش رضایت بخش . تا حال هم به اپ یا برنامه ی بر نخوردم که مجبور شم گوشیم عوض کنم. اپل با فزایش قیمتش باعث شد سودش حفظ کندو در عین حال بازار گوشی قیدمش همچنان حفط بشد و از قیمت نیمی افتند و از طرفی مشتری هاش آمده می کند برای یک محصول انقلابی . اگر امسال فروش بالای می‌زد این یعنی پول از جیب خیلی ها می‌گرفت که سال دیگه می‌تواند خریدار بزرگی تری باشند براش.

  3. Avatar احمد

    اما در امدش که بیشتر شده.

    1. Avatar رضا

      کجای کاری.. درآمدش هم بسیار کاهش داشته… گزارش مالی اپل را سرچ کن تو نت ببین چه خبره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه