بیانیه‌ی سامسونگ درباره‌ی انفجار مدل سالم Galaxy Note 7

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ با اطمینان گفته است که مدل‌های تعویض شده‌ی Galaxy Note 7، مشکلی ندارند و سالم هستند. با این حال، همین دیروز بود که برای‌تان از انفجار یک گلکسی نوت ۷ به ظاهر سالم گفتیم. خیلی از کاربران هم گزارش داده‌اند که گوشی بسیار داغ می‌کند و شارژش هم زود تمام می‌شود.

درباره‌ی انفجار یکی گلکسی نوت ۷ جدید در چین، سامسونگ بیانیه‌ای صادر کرده است. این شرکت گفته که مشغول بررسی ادعاهای یک فرد است و مشتریان و مخاطبان این شرکت، می‌توانند خیال‌شان راحت باشد که مشکل پیش‌آمده، همه‌گیر و آن‌قدر جدی نیست.

در بیانیه‌ی سامسونگ آمده است:

“تعدادی گزارش مبنی بر میزان شارژ شدن باتری منتشر شده‌اند و ما می‌خواهیم به همه این اطمینان را بدهیم که این موضوع، امنیت جانی افراد را در معرض خطر قرار نخواهد داد. در وضعیت‌های عادی، تمام گوشی‌های هوشمند ممکن است با افزایش دما روبرو شوند.”

نمی‌دانیم آیا خالی شدن باتری مدل‌های جدید گلکسی نوت ۷، مربوط به سخت‌افزار آن است یا اینکه نرم‌افزار گوشی در پس‌زمینه مشغول انجام کاری است. البته همانطور که خود سامسونگ گفته، این موضوع زیاد گزارش نشده است.

با این حال، به نظر شما، جواب سامسونگ و اینکه بگوید تمام گوشی‌ها داغ می‌کنند و مشکلی از سوی آن‌ها وجود ندارد، حرکتی درست است؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۰ دیدگاه
  1. Avatar مهیارسامسونگ

    من موقعی که همه تو فکر خرید سونی اریسکون و نوکیا بودن هم سامسونگ داشتم و هیچ وقت نتونستم برند دیگه ای به غیر از سامسونگ بخرم . من الان بعد از ۱۵ سال استفاده از گوشی ها و لوازم سامسونگ دوستانم منو مهیارسامسونگ صدا میزنن و میتونم بگم سامسونگ یعنی زندگی . انفجار باتری چیز جدیدی نیست و آیفون و دیگر برندها هم تجربش کردن . حتی اخیرا آیفون های ۷ هم انفجار داشتن .

  2. Avatar Next is Now

    مدل های جدید کاملا سالم هستند

    1. Avatar علی

      بله کاملا مشخصه

  3. Avatar حمزه

    فقط یه سئوال چرا این انفجار ها هیچ وقت توی ایران رخ نمی ده؟

  4. Avatar Afshin

    من حدود یکساله نوت ۵ دارم واقعا ازش راضی هستم عالیه از همه امکاناتش استفاده میکنم .ایفن ۵ هم داشتم ولی متاسفانه مشکلات اپل تو ایران زیاده واستفاده از امکانات گوشی محدوده و فقط مارکه

  5. Avatar حمید

    سامی برو که حسابی گند زدی و هیچ جور نمیشه درستش کرد….

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه