سامسونگ تا پایان سال نتیجه تحقیقات درباره نوت ۷ را اعلام می‌کند

۱۱ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق یک گزارش جدید از منابع کره‌ای شرکت سامسونگ قرار است تا پایان سال میلادی جاری نتیجه تحقیقات درباره گلکسی نوت ۷ را به شکل عمومی اعلام کند.

اگر از افراد علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند باشید لابد از ماجرای انفجار و آتش‌گرفتن گوشی‌های نوت ۷ شرکت سامسونگ هم خبر دارید. این موضوع یکی از گوشی‌های قدرتمند و جذاب سامسونگ را به یک نقطه‌ ضعف بزرگ تبدیل کرد و باعث خسارت‌های مادی و معنوی فراوان برای این شرکت شد. سامسونگ دوبار این گوشی را از بازار جمع‌آوری کرد، بار اول به قصد تعمیر و بار دوم برای همیشه. این شرکت قصد داشت با یافتن مشکل نوت ۷ آن را تعمیر کند اما ظاهرا در تعمیر و عیب‌یابی آن چندان موفق نبود. در ابتدا یکی از احتمالات مطرح شده مشکل باتری گوشی بود اما وقتی تعویض باتری‌های به کار رفته جواب نداد مشکل در طراحی به عنوان یک احتمال دیگر مطرح شد.

به هر حال این گوشی‌ها تا روزهای آخر پیش از جمع‌آوری نهایی از بازار هم منفجر می‌شدند و سامسونگ تایید نکرد که مشکل واقعی این مدل چه بوده است. حال شرکت سامسونگ در حال کار با چندین سازمان است که در حوزه ایمنی محصول در ایالات متحده آمریکا و کره‌جنوبی فعال هستند.

یافتن عیب و ایراد واقعی گوشی‌های نوت ۷ از این نظر هم اهمیت دارد که سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در اوایل سال میلادی جدید به بازار عرضه کند بنابراین کاربران این شرکت نیاز‌ دارند که از امنیت این محصول جدید مطمئن شوند. یافتن مشکل واقعی گلکسی نوت ۷ تا پایان سال میلادی جاری می‌تواند به این دسته از کاربران آرامش روانی بدهد و آن‌ها را هم به خرید پرچم‌دار جدید سامسونگ ترغیب کند.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    حالا اگه شرکتای دیگه بودن کلا صورت مسئله رو پاک کرده بودن تا الان

  2. Avatar Shahrokh

    واقعا خیلی خوبه که اینقدر سامسونگ پیگیره این مسعله هستش.

  3. Avatar Alireza

    خدارو چه دیدین شاید اخر سال هم اومد گفت به نتیجه ای نرسیدیم و تحقیقات رو نیمه کاره ول کرد و رفت .

  4. Avatar محمد

    درود

    واقعا امسال عجیب سالی بود برای بازار موبایل
    ممکن بود با ورود نوت۷ شرایط ۱۸۰ درجه برای دو شرکت سامسونگ و اپل تغییر کنه
    همچنین شرکتهای دیگه حرفی برای گفتن نداشته باشن.

  5. Avatar reza ch

    احسنت به سامسونگ مسئولیت پذیر 🙂
    شرکتای دیگه هم که میوه گاز زده میفروشن به مردم باید یاد بگیرن 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه