خالق اندروید در حال ساخت یک گوشی هوشمند است

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اندی روبین» (Andy Rubin) خالق اندروید، در حال حاضر مشغول تاسیس یک شرکت و طراحی چندین محصول است که از میان آن‌ها می‌توان به یک گوشی بدون حاشیه اشاره کرد. بر اساس گزارشات منتشر شده، روبین قصد دارد محصولی طراحی کند که قابل رقابت با آیفون ۷، گلکسی S7 و پیکسل شرکت گوگل باشد. این تلفن هوشمند قرار است در اواسط سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود و به نظر می‌رسد گفت‌و‌گو‌ها با شرکت «فاکس‌کان» (Foxconn) هم برای ساخت پردازنده‌ی این گوشی به نتیجه رسیده است.

«اندی روبین» (Andy Rubin) شریک‌موسس اندروید، در حال ساخت یک گوشی هوشمند با پشت سرامیکی و صفحه‌نمایش بدون لبه است.

یک نمونه‌ی آزمایشی از این تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر از آیفون ۷ پلاس ساخته شده اما از آن‌جا که این محصول قرار است بدون لبه باشد، اندازه‌ی آن کوچک‌تر از گوشی‌های آیفون خواهد بود. این تلفن هوشمند قرار است لبه‌های فلزی داشته و پشت‌اش سرامیکی باشد. حتی به نظر می رسد قرار است چیزی شبیه به قابلیت فورس تاچ آیفون در این تلفن هوشمند به کار گرفته شود تا زمانی که کاربر صفحه‌نمایش را لمس می‌کند با توجه به میزان فشار روی صفحه، دستورات متفاوتی انجام دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، روبین تیمی متشکل از ۴۰ نفر از کارمندان سابق اپل و شرکت آلفابت تشکیل داده تا بر روی طراحی این تلفن هوشمند کار کنند. روبین پس از ترک گوگل در سال ۲۰۱۴، با تمرکز ویژه روی هوش مصنوعی کار کرده و مشغول اداره‌ی استارتاپ (Playground Global) است. هنوز معلوم نیست این تیم مشغول طراحی چه محصولات دیگری هستند اما همان‌طور که خود روبین هم اشاره کرده به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ در زمینه‌ی تلفن‌های هوشمند سال جالبی باشد. باید تا طراحی و عرضه‌ی این محصول شکیبا باشیم.

منبع: The Verge

‌ ‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سلمان

    تنها کاری که اندی روبین بلده
    کپی از اپل، پیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه