نوکیا ۶ در کم‌تر از ۲۴ ساعت ۲۵۰ هزار ثبت سفارش داشت

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 6

ابتدای هفته‌ی جاری نوکیا رسما از گوشی جدیدش که مدت‌ها بود کاربران انتظارش را می‌کشیدند، رسما رونمایی کرد. نوکیا ۶ نام گوشی جدید نوکیا است که بعد از مدت‌ها با نام نوکیا رسما وارد بازار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این گوشی در فاز نخست تنها در کشور چین عرضه و در روز ۱۹ ژانویه در اختیار کاربران این کشور قرار بگیرد.

حالا بر اساس اطلاعات منتشر شده، معلوم شده نوکیا ۶ تنها در ۲۴ ساعت نخست طرح ثبت سفارشش موفق شده است بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه بفروشد. برنامه‌ی ثبت سفارش نوکیا ۶ دیروز از طریق سایت JD.com که یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین فعال در کشور چین است، رسما آغاز شد و در عرض کم‌تر از ۲۴ ساعت بیش از ۲۵۰ هزار سفارش برای نوکیا ۶ که قرار است با قیمت ۱۷۰۰ یوآن (معادل ۲۴۵ دلار آمریکا) در اختیار کاربران قرار بگیرد، ثبت شد. البته برنامه‌ی ثبت سفارش برای نوکیا ۶ به‌شکل دنباله‌‎دار ادامه پیدا نکرده است و بعد از ۲۴ ساعت، فروش متوقف شده. کارشناسان بر این باورند که نوکیا با این برنامه قصد دارد انتظار برای خرید این گوشی را بالاتر ببرد.

روز یکشنبه‌ی هفته‌ی جاری گوشی جدید شرکت نوکیا رسما معرفی شد. گوشی نوکیا ۶ به صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی مجهز و برای محافظت بیش‌تر از یک لایه‌ Gorilla Glass هم روی آن استفاده شده است. صفحه نمایش گوشی جدید نوکیا دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. البته برای ساختار سخت‌افزاری این گوشی از قطعاتی میان‌رده استفاده شده است. گوشی هوشمند نوکیا ۶ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ در ساختارش استفاده می‌کند که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 505 را در خودش گنجانده است.

گوشی نوکیا ۶ از تکنولوژی شارژ سریع ۳٫۰ بهره می‌برد که می‌توانید با سرعت زیادی باتری گوشی را شارژ کند. چهار گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است که به فوکوس خودکار لیزری هم مجهز شده. دوربین جلوی نوکیا ۶ هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مدیران نوکیا طی ماه‌های آینده برنامه‌ای برای عرضه‌ی این گوشی در سطح جهانی درسر دارند یا نه.

منبع: GSMarena

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar شهریار

    Nokia 8 چی؟؟ اون کی میاد وای نمیتونم صبر کنم

  2. Avatar میلاد

    المینیومی هست اثر انگشتم داره دوربینشم فوکوس لیزری داره
    ولی این مثل اون چینیا نیست با اپشن های زیاد بخوان جلب مشتری کنن باید کیفیت بالایی داشته باشه
    کی وارد ایران میشه خدا میدونه

  3. Avatar مهدی

    بدون ویندوز هرگز .

  4. Avatar حمید

    امیدوارم لنز دوربین Carl zeiss باشه

  5. Avatar Alireza

    تو چین این مقدار با توجه به جمعیتش متوسط حساب میشه . ولی کلا نشون میده همه هنوزم نوکیا رو دوست دارن . به شدت منتظر پرچمدارش هستم کاش دیجی کالا برای عرضه موجودش کنه …

  6. Avatar قاسم

    بنظرم تو رده خودش بی رقیب است
    فقط j7 سامسونگ هست که اونم پایینتر است
    تازه این نوکیاست و یجورایی تلفن همراه معنی واقعیش با نوکیا شکل گرفت
    بنظر من که سریع بازار و تسخیر میکنه
    چون پرقدرت داره وارد میشه
    البته باید دید پرچم داراش به چه صورتی خواهند بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه