[E3 2016] پوشش زنده‌ی کنفرانس سونی در E3 2016

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف کنفرانس مایکروسافت که اصولا تمام اخبار و اطلاعات‌اش به بیرون درز کرده‌اند، سونی توانسته است تا به الان کنفرانس‌اش را بسته نگه دارد. با این حال، انتظاراتی از کنفرانس سونی داریم؛ انتظاراتی که این شرکت برای اینکه جلو بودن‌اش را حفظ کند، باید برآورده کند.

ساعت ۵:۳۰ صبح منتظر شروع کنفرانس سونی باشید.

انتظارات‌مان از کنفرانس سونی، نمایش باز‌ی‌های درست و درمان است. یعنی با این که می‌دانیم سونی می‌خواهد زمان زیادی از کنفرانس‌اش را به نمایش سخت‌افزار اختصاص دهد، باز هم دل‌مان می‌خواهد بازی بیشتر ببینیم. بدون شک، بخش بزرگی از کنفرانس سونی به هدست واقعیت مجازی این شرکت اختصاص داده خواهد شد. هدست PlayStation VR قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر ماه) عرضه شود.

مطمئنا قرار است بازی‌های جدیدی برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه شوند. به احتمال زیاد، تاریخ دقیق عرضه‌ی هدست PlayStation VR را هم در کنفرانس سونی خواهیم شنید.

سونی همین چند روز پیش گفت که نمی‌خواهند در E3 امسال مدل جدید پلی‌استیشن۴ را به نمایش بگذارند؛ با این حال، ممکن است مثل مایکروسافت، سونی هم مدلی باریک و کوچکتر از پلی‌استیشن۴ معرفی کند.

سخت‌افزارهای مختلف به کنار، بدون شک در کنفرانس سونی «خدای جنگ» جدید را خواهیم دید. احتمال اینکه گرن توریسمو، یک بازی جدید از استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ یا حتی «کرش» (Crash) را ببینیم هم وجود دارد. تصور می‌کردیم فاینال فانتزی ۱۵ نمایشی در کنفرانس سونی داشته باشد، اما این نمایش ظاهرا به کنفرانس مایکروسافت موکول شده.

با تمام این اوصاف، ساعت ۵:۳۰ صبح منتظر شروع کنفرانس سونی باشید.


Watch live video from PlayStation on www.twitch.tv
زمان مشاهده‌ی لایو بلاگ‌های مختلف از سایت دیجی‌کالا مگ موارد زیر را رعایت کنید:

لایو بلاگ به شکل خودکار بروزرسانی می‌شود و برای مشاهده‌ی پست‌های جدیدتر نیازی به بروزرسانی صفحه نخواهید داشت.

پست‌های جدید در بالای لایو بلاگ قرار می‌گیرند و برای دیدن پست‌های قدیمی‌تر باید پایین‌تر بروید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    حیف کال اف

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه