گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس یا باکس؛ آنچه شما گفتید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محسن چینه‌کش، مهدی مومن‌زاده
گوینده محسن چینه‌کش، مهدی مومن‌زاده
زمان 25:30
حجم فایل 18 مگابایت

بار دیگر پنجشنبه از راه رسید و نوبت جمع‌بندی نظراتی است که مخاطبان دیجی‌کالا مگ برای مطلب «شما بگویید» هفته ارائه کرده‌اند. البته این بار همان‌طور که هفته‌ی گذشته گفته بودیم تغییر جالبی در شیوه‌ی جمع‌بندی داده‌ایم. از پس به جای انتشار جمع‌بندی نظرات در قالب متن، قصد داریم آن‌ها را در قالب یک پادکست ارائه کنیم. همان‌طور که می‌دانید موضوع این هفته‌ی ما راجع به سرویس‌های ذخیره سازی ابری یا همان Cloud Storage بود. ما در مطلب اصلی چهار تا از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری یعنی گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و باکس را مقابل هم قرار دادیم، امکانات آن‌ها را با هم مقایسه کردیم و در نهایت از شما خواستیم تا نظر و تجربه‌ی خود را در مورد هر کدام از آن‌ها با ما در میان بگذارید. در این پادکست علاوه بر مروری اجمالی بر مطلب اصلی، به تفضیل به بازگویی، بررسی و جمع‌بندی نظرات شما دوستان عزیز دیجی‌کالا مگ پرداخته‌ایم. علاوه بر این به فراخور موضوع مباحث جانبی دیگری هم مطرح شده است که ممکن است برایتان جالب باشد. با اولین پادکست «آنچه شما گفتید» دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

  • برخی از نظرات به صورت کامل و عین به عین نقل شده است. برای خواندن نظرات به صورت کامل و دست‌نخورده می‌توانید به مطلب «شما بگویید؛ گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس یا باکس؟» مراجعه کنید.
  • نظراتی که در این پادکست به نقل از کاربران بیان می‌شود لزوما بیان‌گر دیدگاه‌های مولف و گویندگان نیست.
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    من بیشتر از dropbox استفاده می کنم چون چون واقعا خیلی کاربر پسنده و ارتباط چند تا پلتفرم مثل ویندوز و اندروید و انتقال فایل تو ویندوز دقیقا به راحتی Drag & drop ویندوزه
    استفاده از آهنگ Gomenasai گروه T.A.T.U هم خوب بود برای من یه فلش بک به خاطراتم بود

  2. Avatar مهدی

    حال کردم کامنتو خوندی 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه