سال آینده تغییرات بزرگی در ویندوز ۱۰ موبایل ایجاد می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل خیلی عقب‌تر از اندروید و iOS قرار دارد، مایکروسافت همچنان ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند تا معدود کاربران این سیستم عامل شرایط بهتری داشته باشند. به همین دلیل در سال ۲۰۱۷ تغییرات زیادی در این سیستم عامل به وجود می‌آید. یکی از این ویژگی‌ها ۳D Preview خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند آیتم‌ها و محتوای ۳D مشاهده کنند. در واقع شما می‌توانید با برنامه‌های مختلف مضامین سه‌بعدی تولید کنید و در گوشی ویندوزی خودتان آن‌ها را ببینید. البته این قابلیت از مدت‌‌ها پیش در گوشی‌های اندرویدی وجود داشت و حتی سایت Youtube هم مضامین ۳D پخش می‌کند. شرکت‌های HTC و LG هم گوشی‌‌هایی با نام LG Optimus 3D و HTC EVO 3D را با ویژگی پخش مضامین ۳D راهی بازار کرده بودند.

users-will-be-able-to-view-some-content-in-3d

یکی دیگر از تغییراتی که به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه می‌شود، امکان استفاده از مرورگر Edge است. همچنین امکان پرداخت موبایلی هم به این سیستم عامل اضافه خواهد شد که این ویژگی با استفاده از مرورگر Edge امکان‌پذیر خواهد بود. امکان خواندن کتاب‌های EPUB هم به مرورگر اینترنتی این گوشی‌ها اضافه می‌شود.

microsoft-update-will-default-to-credit-cards-used-with-your-microsoft-account

از دیگر تغییراتی که در این سیستم عامل به وجود می‌آید، امکان نگهداشتن مراحل نصب یک به‌روزرسان است. کاربران می‌توانند به مدت ۳۵ روز از نصب یک به‌روزرسان جلوگیری کنند.

منبع: MSPoweruser

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar هادی ل

    سلام
    جای بسی تعجب است که کمپانی به این قدرتمندی در زمینه اسمارت دیوایس های همراه اینقدر ضعیف عمل می کنه.من خودم به شخصه دوست دارم ویندوز موبایل رشد کنه چون خودم با سی شارپ و اس کیو ال سرور راحتتر هستم و دیگه نیازی ندارم برم جاوا و اندروید یاد بگیرم.
    اما اگر مایکروسافت اینجوری پیش بره شاید مثل نوکیا ورشکسته بشه.

  2. Avatar Unchartef

    دلم برای مایکروسافت خیلی میسوزه بیچاره نه گوشی موفقی تولید کرد نه طرفدارای زیادی داره نه برنامه های زیادی داره و … فقط ویندوز میسازه که پر طرفداره که اونم بخاطر لینوکس و مک زیاد جذاب نیست مثل قدیم فکر کنم چند سال دیگه چیزی از مایکروسافت نمیشنویم و همش سامسونگ و الجی و هواوی و شیائومی مطرح میشن تازگیا هم وان پلاس ! نمیدونم این تولید کنندگان نسبتا بی کیفیت چقدر باقی میمونن ولی اونجوریا هم نمیمونه که همش بی کیفیت و گرون ببینیم مثل اپل و سامسونگ بلکه روزی میاد که اچ تی سی معادله رو به نفع خود میکنه

  3. Avatar امپراطورZ

    امیدوارم ویندوز فون رشد کنه و امپراطوری شو گسترش بده

  4. Avatar sahand0tiger

    ایشالا شاهد تغییرات بسیار بیشتری باشیم هم در بالا بردن کیفیت سیستم عامل و کیفیت برنامه ها هم در کیفیت ساخت گوشی و سخت افزار و هم در بالا رفتن قابلیت های کانتینیوم . ویندوز ده پتانسیل های خیلی خوبی داره که امیدواریم مایکروسافت تا سال بعد بتونه گوشی انقلابی بسازه و کتگوری جدیدی با امکانات بیشتر از موبایل های الان به وجود بیاره.

  5. Avatar وحید رفیعی

    به نظرم مایکروسافت بجای این تغییرات، ویندوز موبایل رو کلاً بیخیال بشه و ویندوز ۱۰ رو که رو تبلت هاش هست روی موبایل ها بیاره اندروید و ios نمیتونن باهاش رقابت کنن. کلی نرم افزار و بازی برای ویندوز pc وجود داره که اگه قابل نصب رو موبایل بشن دیگه هیچی از اندروید و ios کم نداره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه