مدیا پردازش، نماینده‌ی رسمی محصولات هوآوی در ایران شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته مجموعه‌ی نام‌آشنای مدیا پردازش، در جریان نشستی مطبوعاتی رسما از شروع همکاری با شرکت هوآوی در ایران خبر داد.

در جریان این نشست مطبوعاتی که در مجتمع کوروش تهران برگزار شده بود، تعدادی از مدیران ارشد مدیا پردازش به‌همراه مدیران منطقه‌ای هوآوی حاضر شدند تا ضمن اعلام رسمی شروع همکاری این دو مجموعه، به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ی فعال در حوزه‌های تکنولوژی و IT پاسخ بدهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در جریان این نشست خبری، مدیا پردازش به‌عنوان نماینده‌ی رسمی هوآوی در ایران، گوشی‌های این شرکت محبوب چینی را به بازار ایران وارد خواهد کرد.

همکاری مدیا پردازش و هوآوی که از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی با وارد کردن گوشی‌های Mate 9 به کشور کلید خورده بود، در سال ۲۰۱۷ هم به فعالیت خودش ادامه خواهد داد. در جریان این نشست خبری مدیران مدیا پردازش و هوآوی بر عرضه‌ی تمام سری‌های محبوب و پرطرفدار گوشی‌های هوآوی از جمله سری‌های میت، P، آنر و Y طی سال جاری میلادی تاکید کردند.

همکاری نزدیک این دو مجموعه‌ی قدرتمند در ایران بستر عرضه‌ی گوشی‌های رده‌ بالا که در تعداد محدود تولید شده‌اند را هم فراهم خواهد کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدیا پردازش به کمک هوآوی ترتیبی اتخاذ کرده است که گوشی‌هایی مثل Mate 9 Porsche design هم در اختیار مصرف‌کننده‌های داخل کشور، قرار بگیرد.

مجموعه‌ی مدیاپردازش از سال ۱۳۸۹ فعالیت خودش را در بازار ICT ایران با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ‌تاپ به بازار و توزیع محصولات در سراسر کشور، آغاز کرده است. هم‌چنین این مجموعه از سال ۱۳۹۱ با توجه به نیازهای مصرف‌کننده‌های داخلی با تغییر استراتژی و ورود جدی به بازار موبایل رشدی سریع را تجربه کرد. در حال حاضر مجموعه‌ی مدیا پردازش واردکننده‌ی محصولات برندهای ZTE و ال‌جی در ایران است. عرضه‌ی گوشی‌های اپل در ایران با سازوکار کاملا قانونی از دیگر فعالیت‌های مدیا پردازش در سال ۲۰۱۶ بوده است. مدیا پردازش امیدوار است طی سال جاری میلادی و سالیان پس از آن به‌عنوان قوی‌ترین شریک‌ تجاری هوآوی در ایران به کارش ادامه بدهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه