۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۴ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

پس از یک سال تحقیق، تیمی از پژوهشگران دانشگاه آرکانساس می‌گویند که انواعی از میکروب‌ها ممکن است بتوانند در مریخ زندگی کنند. مریخ نورد کنجکاوی، وجود متان را در مریخ تایید کرده است. پژوهشگران در آزمایشگاه شرایطی شبیه به مریخ را به وجود آوردند و متوجه شدند باکتری‌هایی به نام متانوژن می‌توانند در این شرایط زنده نمانند.

طبق گزارش‌های جدید، جیمز کامرون مشغول انجام مذاکرات برای بازگشت به مجموعه‌ی ترمیناتور است. با این حال، جیمز کامرون به عنوان کارگردان به مجموعه‌ی ترمیناتور بازنخواهد گشت. حقوق مجموعه فیلم‌های ترمیناتور در سال ۲۰۱۹ به جیمز کامرون برمی‌گردد؛ کامرون هم می‌خواهد با یک فیلم، مجموعه‌ی ترمیناتور را به پایان برساند. جیمز کامرون به عنوان تهیه‌کننده، و «تیم میلر»، کارگردان ددپول، به عنوان کارگردان روی آخرین قسمت ترمیناتور کار خواهند کرد.

سامسونگ گفته است که دو مشکل اصلی، موجب آتش‌سوزی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده‌اند. اولین باتری که برای این گوشی طراحی شده بود، در گوشه‌ی سمت راست بالا، اتصال می‌کرد و آتش می‌گرفت. دومین باتری هم به دلیل یک اشتباه در بسته‌بندی، آتش می‌گرفت. سامسونگ برای پیدا کردن دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ از ۷۰۰ کارمند خودش کمک گرفته؛ آن‌ها روی ۲۰۰ هزار گوشی و بیش از ۳۰ هزار باتری آزمایش‌های زیادی انجام داده‌اند.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه